miercuri, 3 mai 2017

Intre aprilie si mai (GRECIA)


Alta metoda de a transmite starea zilelor petrecute in Grecia, nu am, in afara de poze, pe care am incercat sa le fac cat mai reprezentative :)  Nu a fost chiar vreme de plaja, am regretat totusi ca nu mi-am pus in bagaj macar 2 rochite in plus, vremea de acasa nu m-a inspirat nicidecum sa fac asta. Mi-a placut chiar si asa...fara sa ma simt ca un pui la rotisor :)) preocupata sa ma intorc pe toate partile sa prind un bronz uniform, am lasat soarele sa se ocupe de asta, nu de bronz, ci sa patrunda prin puloverul meu, sa imi scoata frigul acumulat din iarna :) Cred ca as fi stat ore in sir sa contemplez privelistea de acolo.


Din cand in cand imi luam ochii din carte ca sa verific daca nu visez. Mirosul proaspat de mare, freamatul apei, plaja aproape pustie, muntii la orizont, aerul pe care tot nu ma saturam sa il inspir. Am reusit sa ajung la finanul cartii "Idiotul" a fost draguta cartea, dar nu i-as da un loc in topul lecturilor mele.


Nu a fost o vacanta propriu-zisa, mai degraba o vizita a sotului in interes de serviciu, iar eu am fost mai mult " o piesa anexa" :D care a savurat la maxim tot ce era acolo.


Acropola Atenei, orasul vazut de sus si ruinele care mi-au dat senzatia ca m-am intors in timp.
Nu sunt o inflacarata a istoriei, si nici nu alerg sa bifez toate obiectivele turistice de pe unde merg, nu imi place fraza "locuri de vazut odata in viata".
Eu stiu sa ma bucur si de leaganul din curte si de peisajele exotice, pe care dataorita activitatii sotului am ocazia sa le vad. Oriunde as merge, ma intorc cu drag acasa, la cuibusorul nostru de care imi place sa am grija.
Sa va bucurati de tot ce va inconjoara, indiferent ca e o plaja din Tenerife sau gradina de acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu