joi, 13 iulie 2017

La mijloc de vara

Birou creativ, rezultate pe masura :)

Ma tot uitam pe telefon zilele astea…doar stiti ca asta e viciul secolului nostru, il am si eu, de ce sa mint :) dar incerc sa ma controlez, mai ales cand am in preajma oameni cu care am ce povesti. …siiii…. am descoperti cateva pozici facute de mine care exprima foarte bine spiritul de vara care ma inconjoara. 


Cum de ceva timp nu am mai scris, m-am gandit sa las un mic rezumat al evenimentelor din saptamanile ce au trecut.

E atat de cald perioada asta…si molesela parca se tine scai de mine.
Desi pe blog scriu despre momentele frumoase, colorate, ce le surprind in poze, mai da peste mine si intristarea si melancolia, cand lucrurile nu se intimpla asa cum as vrea. E bine ca nu ma tine mult. Ma refugiez in carti, in activitati care ma incarca...si utie asa imi fac un “update and restart” si lucrurile parca isi revin la normal.

Saptamana trecuta am avut parte de activitati foarte creative, am fost fericita, am fost eu, ca pestele in apa.
Am mai descoperti ca am o alergie,  sau or fi injectate cu ceva fructele si legumele pe care le mananc. Momentan sunt in investigatii : ) fac teste pe mine.
Cateva aniversari in familie (dintre care si ziua mea ;) doua nunti… si se prevede o plecare la Costinesti.

Pozicile promise:
O ploita racoritoare
Devorata din dragoste de propria catelusa
Un pic de planificare
Florile de care s-au bucurat mirii
Cat de mult seamana casnicia cu un buchet de flori, cat de important este sa shimbi apa ca sa metii buchetul frumos, sa-l pui la lumina, din cand in cand sa scoti florile uscate si sa le inlocuiesti cu altele proaspete... dar asta se invata pe parcurs :)

5 comentarii: