miercuri, 1 februarie 2017

Rezervorul cu impresii (BARCELONA)

Privelistea orasului din Parc Güel

Am numarat zilele. Am lasat o pagina goala in agenda mea, unde planificarea treburilor casnice a fost inlocuita cu o poza draguta de pe meleagurile SpanieiAm pregatit bagajele si am plecat in vacanta.
O mini-vacanta in care nu am tinut neaparat sa ne inchidem in muzee, ci am luat la pas toate stradutele orasului Barcelona. Am cascat gura la cladiri si piete, am intrat in magazine de cartier, am vizitat catedrale imense, parcuri cu palmieri, ne-am uitat la oameni, am surprins gesturi si conversatii in toate limbile.
Am mancat Paella, arata ca un pilaf de orez. Am gustat Sangria, o bautura spaniola care seaman foarte mult cu vinul fiert de la noi, doar ca e rece. Si muuulte sendwich-uricea mai la indamana gustare in plimbarile noastre. Orasul de noapte mi s-a parut cam dubios, pe stradutele intunecoase ti se sopteste intrebator si foarte discret "Marijuana?" (la ei e legalizata traba asta).
Cred ca as fi plictisitoare daca as incepe sa descriu obiectivelele turistice ale orasului Barcelona care sunt promovate la maxim si se gasesc usor pe milioane de pagini de internet si in toate ghidurile de buzunar. Asa ca o sa pun mai jos un mic sprijin visual, cateva poze care mi-au fixat mai bine amintirile placute din aceasta calatorie.

Sagrada Familia, inca in constructie...

Da, sunt intr-un acvariu imens si sunt reali! Se miscau superb ca niste sageti prin apa...

Priveliste din Parcul Güell
Dupa o saptamana in care cel mai auzit cuvant a fost “OLA” : ) ne-am intors acasa.
A fost o gura de aer liber care a prins bine! Ne-am incarcat bateriile, iar rezervorul sufletesc s-a umplut cu emoții si impresii.

I'm back home :)

"Atunci cand calatoresti, gandeste-te ca o tara nu este facuta pentru ca tu sa te simti confortabil in ea. Este facuta pentru confortul oamenilor ei."