marți, 19 decembrie 2017

A mai ramas putin...

In casa e cald si bine. Bradutul sta cuminte in ghiveci (saracutul, stiu ca i-ar placea mai mult racoare, dar dupa sarbatori promit sa-l duc la parintii sotului la curte). Il ud, il mai pulverizez pe crengute, ii deschid geamul, dau mai incet caloriferul in camera in care sta, doar sa-i fie bine. Nu am putut rezista tentatiei de avea un bradut natural, faptul ca este in ghiveci face sa ma simt mai putin vinovata ca aduc o oarecare dauna naturii.


Greu m-am decis sa-l impodobesc, am ales globulte mici, albe si simple.



De o saptamana, cat imi fac treburile prin casa, ascult colinde…. Seara sting luminile si las sa fie un mic semiintuneric in camera. La lumina calda si usor misterioasa ascult in liniste aceste minunate colinde, si ma gandesc la ale mele, imi mai notez cate ceva in agenda, mai trec cu ochiul peste vre-o carte, mai povestim cu sotul. De ceva vreme imi e gandul la un semineu, ce-as mai sta langa el si as bea ceai cald…poate anul viitor :)

Ma bucur ca am reusit sa imi duc la bun sfarsit pernutele, am reciclat niste pulovere vechi, imi place cum au iesit, am vut sa fie in spirit de iarna. Nu am apelat la masina de cusut, si cred ca se vede :)))



Saptamana trecuta am avut oaspeti. Am povestit muult….cu sora mea. Despre ce mai e nou pe acasa, am depanat amintiri vechi, ne-am impartasit planurile de viitor, realizarile, dezamagirile, am facut schimb de retete, de tot felul de idei...
Ne-am bucurat si de prezenta parintelui. Acum avem o casa sfintita, curata si la propriu si la figurat 😊 sa ne fie de bine!

Era frumos sa ninga in perioada asta…dar poate noi nici nu meritam zapada, e prea curata…dar macar pentru copii, merita micutii de ei!
Pregatirile de Craciun  o sa le facem la parintii sotului, pe care ii avem mai aproape anul acesta, de aceea nu am mai pus pe blog strategii de pregatiri. Nu am cumparaturile facute, (in schimb am perdelele spalate :) multe chestii nu sunt puse la punct, deci nu sunt un exemplu de urmat anul acesta, dar sunt linistita, si asta conteaza cel mai mult. Singurul lucru de care sunt sigura, este ca o sa fac un tort, ii zice "Smantanel" e retata de acasa :)








Bucurii multe sa aveti!

2 comentarii: