vineri, 13 aprilie 2018

Dau perdeaua la o parte...

Ca sa se vada ce am mai facut de cand nu am scris...


Intre timp a venit primavara cea adevarata...


Am avut mai multa grija de plante. Dupa o mica baie in cada, cresc impresionant de repede si au un aspetc foarte sanatos...

Lectura a fost amesecata, mai multe carti incepute si abandonate...abia acum am gasit una pe gustul meu.

Am planificat...


Am facut in sfarsit si eu o painica cu maia naturala, inspirata de Anca.
Procesul de crestere a maielei, mi-a accentuat si mai mult convingerea ca trebuie sa daruiesti o parte din tine ca sa te dezvolti, pana si la maia e valabil acest lucru. :) "Cu cat nu dai din inima ta si nu lasi sa curga sangele duhovnicesc pentru ceilalti si nu te daruiesti celorlalti, apa spirituala din tine, sangele sufletesc se strica! Si devine tot mai putin, tot mai malos, mai neputincios, tot mai greu de suportat de tine insuti." Pr. Ciprian
 

 Am sarbatorit Invierea Domnului! Anul acesta am incercat ccateva retete noi, fiind fara prea multa experienta nu am reuist sa le detectez ca nu sunt bune, mici esecuri culinare au fost :)

"Hristos nu a venit doar sa moara El, ci a spus ca impreuna cu El vom muri si noi. Si dupa cum a inviat El, asa vom invia si noi. Ceea ce este Hristos dupa inviere, aceea va deveni si omul cand se va uni cu Hristos. Nu este doar un om bun. Crestin inseamna un mic Hristos. In cele din urma, pe fiecare dintr noi Hristos il face ceea ce este El insusi. Nu doar ne povatuieste din afara, El vine inauntul nostru si ne ia in Sine, ne unim cu El si devenim asemenea Lui; asemenea lui Hristos inca din aceasta viata."

Sufletul meu, Temnita mea, de Arhim. Simeon Kraiopulos.

Hristos a Iviat!

6 comentarii: