sâmbătă, 4 februarie 2023

Februarie


Februarie este ultima luna de iarna…ce bine ca va veni primăvara.

De câteva nopți dorm mai bine, ma trezesc mai rar, dar m-a culc si mai devreme, ma simt odihnita. Am început sa ma trezesc înaintea ei, sa fug repede la bucatarie si sa revin in dormitor cu o cafea fierbinte si o carte la subraț, astfel ma pot bucura de un început de zi asa cum mi-l doresc, meditând, rugându-mă si făcând planuri pentru ziua ce urmează. 


Grădinăritul a devenit si el posibil. Ieșirile pe-afara si plimbările prin curte au acum un rost si pentru mine, fetița mea are deja o stabilitate destul de buna în mers si pot sa ma îndepărteze de ea și ea de mine, doar o supraveghez cu privirea, nu mai merg cocoșată deasupra ei si ținutul de mână îl folodim mai mult pentru scări sau borduri înalte. Am reușit sa adunam câteva găleți de frunze uscate, sa plantam spanac si rucola, sa semănam gazon in zonele unde este lipsa :) 
În zona noastră nu am avut deloc zăpada, în schimb vantul a bătut foarte tare. Pe ploaie ieșim, dar vantul ne-a băgat in casă destul de repede.



Nu știu cum va fi pana vine cu adevărat primăvara, dar continuam sa visam la o drumeție prin pădure, deocamdată doar o admiram de la distanță, îmi e frica sa merg cu căruciorul pana acolo, pe la jumătate drumului sunt niște haite de câini, asa ca intr-o zi ne organizam si o sa mergem cu mașina pâna acolo.

Un februarie frumos si liniștit va doresc!
 

2 comentarii:

  1. la noi e zapada si frig, se mai anunta ninsori, inca nu se poate gradinari decat in sera, cred.Ce dragut ca gradinaresti cu cea mica.Eu nu cred ca mai pun gradina anul asta, nu am timp sa ma ocup.O sa pun doar flori si iarba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sănătate, Daniela! Pupici pentru buburuză!

    RăspundețiȘtergere