joi, 12 septembrie 2024

Momente frumoase…



Cred ca săptămâna aceasta a fost plină și agitata aproape pentru toată lumea. Nici eu nu am făcut o excepție, începutul a fost greu. Chiar dacă am avut situații neplăcute, mici conflicte la care am asistat fără să vreau, dezamăgiri legate de sistemul de învățământ, bucuria revederii și interacțiunea cu copii a fost cea care mi-a dat putere să trec cu vederea toate momentele neplăcute. 
Tot ce mă înconjoară acasă, în familie, în grădină m-a încărcat și mai mult de energie pozitivă.
plouat, am ascultat cu mare plăcere sunetul ploii, am savurat mirosul proaspăt și răcoros. S-a umplut butoiul cu apă de ploaie, era uscat de multă vreme. Am așteptat această ploaie…


Am sărbătorit ziua de naștere a fetiței mele, 3 ani. Ne-am îndulcit cu o felie de tort!


Am admirat floarea soarelui, care oferă grădinii o pată de culoare superbă. Sper să pot păstra din semințe pentru anul viitor.

 Nu m-am abținut și mi-am luat 2 plante noi pentru grădină, sunt perene și nu au nevoie de multă apă :)) Exact ce căutam!

 Mi-am cumpărat o rochie… o rochie identică cu cea a mamei mele de când era tânără. Mama mea a fost profesoară, nu avea foarte foarte multe rochii,  dar cea albastră cu buline albe era preferata mea, o puteam identifica prin mulțime, o țin minte tânără și frumoasă în rochie albastră cu buline albe. Acum îi pășesc pe urme… cu drag și dor de ea… 

  După o vară în care am stat mai mult prin grădină, am interacționat cu puțini oameni, avalanșa de fețe noi și oameni cu diferite caractere și abordări m-a încărcat de cele mai multe ori nu tocmai pozitiv, de aceea săptămâna aceasta am găsit cu greu un echilibru între casă, familie și preocupările de la serviciu. Cu toate astea, am observat ca pe parcursul zilei se ivesc mici ocazii de a savura o cafea sub mărul din grădină, de a răsfoi o carte, de a face mici notițe, momente prețioase, le-am identificat în programul meu și sper să folosesc aceste ore cu înțelepciune, când doarme fetița mea la prânz, când ea este la grădiniță și eu încep mai târziu…
La voi cum a fost prima săptămână de școală?

3 comentarii:

  1. Minunate frânturi ai imortalizat! Zile cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani frumoși, fetiței! Să fie sănătoasă, veselă și înconjurată de dragoste și bunătate!
    La mine, prima și a doua săptămână sunt mai tensionante datorită orarului. Fiecare învățătoare are doleanțele ei și, nu le pot îndeplini pe toate. Dar, de 26 de ani pot spune că m-am obișnuit. Un zâmbet, o îmbrățișare din partea elevilor șterg toate neajunsurile și-mi dau energia necesară.
    Să aveți zile cu spor și voie bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti citesc blogul cu mult interes, insa nu am mai lasat niciun comentariu pana acum.Ca profesor, aceleasi sentimente le-am trait si eu; In plus,mi s-a parut ca aceasta saptamana a trecut foarte greu....Imi place rochita ta, cu atat mai mult cu cat poarta in ea amintirea mamei tale...Iti doresc mult succes in noul an scolar si sa atingi acel echilibru dupa care tanjim cu totii!
    Cu drag,Daniela

    RăspundețiȘtergere