vineri, 30 august 2019

JURNAL DE AUGUST

Adus in blogosfera de Corcodusha.



ASTAZI: sambata, 31 august

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru momentele in care avem ocazia sa ne deconectam de tot si de toate :) Sunt recunoscatoare pentru vacata!

MA GANDESC: ca in aceasta toamna sa-mi fac din fiecare zi o sarbatoare, sa ma bucur de tot ce ma inconjoara.

SPER: sa incep sa fac sport acasa, pe salteluta, cum faceam si altadata.

CITSEC:  Fratii Karamazov de F. M. Dostoievski.
Cartea este destul de voluminoasa, cred ca si luna septembrie ma prinde
cititnd din ea :)

IN BUCATARIE: cafea, doar cafea la ora asta, in vacanta mi-a lipsit o cafea buna si aromata. La un moment dat mi-a parut rau ca nu am pus si un expresor in bagaj :))) 

CE MAI MESTERESC: off....la acest capitol stau foarte prost. Am doar idei si atat... 

IN CASA: bagaje desfacute, sper dupa-amiaza sa fie curat luna, chiar si flori in vaza sper sa am, daca gasesc ceva dragut la vre-o batranica in piata.

AZI: vreau sa rezolv cu rufele din bagaje, sa le bag la spalat. Vreau sa ma duc in piata, abia astept sa vad ce fructe au  mai aparut. Afiiineeee...spre sa mai gasesc afiine. Si as vrea sa gatesesc ceva simplu si usor.

VREAU: sa-mi iau o geanta, cred ca o sa aleg varianta rucsac, obisnuiesc sa am una care se asorteaza cu aproape orice si o port pana la extenuare :))) si as mai vrea si un aparat foto dar nu m-am decis inca la marca.

AM INVATAT: sa ma resemnez cu unele lucruri si sa nu ma impotrivesc la ce nu pot schimba, asta ma ajuta sa fiu mai impacata si mai calma. Ma incurajeaza mult si indemnul: "Nu te mai impotrivi! La nimic! Primeste tot ce este, toata „rautatea zilei” ca din Sfantul Potir!"
Maica Siluana Vlad



SAPTAMANA CARE A TRECUT:  am stat la soare, am avut parte de o vacanta minunata.

UN CITAT PREFERAT: 
,,Daca Dumnezeu ingaduie ceva, ingaduie niste oameni langa tine,
ingaduie situatii care te pun la schimbari, te pun la lupte interioare, e ca asa binevoieste Dumnezeu!
Este vremea sa faci lupta aceea!
Este vremea sa duci razboiul acela!"
Pr. Ciprian

IMI PLAC: inceputirle, pentru ca sunt mai dornica ca "de data asta sa fie altfel". 
Imi plac inceputurile, iar maine este ineput de toamna :D


CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 






Sper ca ati avut parte de un august frumos!

6 comentarii:

  1. si eu tot asa, am o geanta pre care o port pana mse uzeaza, o arunc si imi iau alta.Cu rucsacel sunt si eu, e mai usor cu el in mijloacele de transport.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie imi plac gentile tip rucsac mai alesc ca se poarta destul de mult in ultima parioada

      Ștergere
  2. Asta cu impotrivirea...nu e ca si cum am avea de ales! Nu ne stau prea multe in putinta.

    RăspundețiȘtergere