vineri, 6 septembrie 2019

Despre toaman si culori


Am intrat cu pasi rapizi in luna spetembrie :)


Ador toamna.

Pe langa faptul ca temperaturile sunt destul de placute, este si cel mai colorat anotimp, incepad de la fructe si legume pana la vegetatia care capata diferite nuante de galben, rosu, portocaliu, iar eu, ador culorile! 
Drept dovada sunt si hainele colorate pe care le port :D, si daca stau sa ma gandesc nu prea am piese vestimentare de culoare neagra, decat o fusta pe care o imbrac destul de rar, si o rochie de seara, in rest doar culori si iar culori. Culorile imi inspira viata! Cand totusi este nevoie si de negru prefer culori destul de inchise, bleumarin, violet inchis, verde inchis,  dar evit negru :) asa sunt eu construita, sa nu ma simt confortabil cand port negru.

Asac cum se obisnuieste ca la fiecare inceput sa-ti fac niste planuri, sa-ti stabilesti niste obiective, mi-am fixat si eu cateva:

Sa incep o carte noua, o am deja pregatita :) 

Sa beau mai multe ceaiuri, sa mai fac o pauza de la cafea :) Abia astep sa apara si macesul, ceaiul meu preferat :)
sursa poza: pinterest.com

Sa ne plimbam prin parcuri, sa ma bucur de toamna asa cum este ea.
sursa poza: pinterest.com
Sa-mi pregatesc cateva tinute vestimentare de sezon in care sa ma simt confortabil, si care sa ma reprezinte. Vad ce mai am de anul trecut si mai completez cu ceva nou.

sursa poza: pinterest.com

Sa ma duc saptamanal in piata  sa-mi fac provizii de fruct si legume. Sa beau multe sucuri proaspat stoarse. Ador combinatia de mere, sfecla rosie si struguri...
O buna ocazie de a ne lua portia de vitamine pentru iarna grea care ne asteapta!
sursa poza: pinterest.com

Un inceput de toamana minunat sa aveti!

4 comentarii:

  1. Imi place toamna, dar mi-e groaza de viroze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este si asta un aspect mai putin placut, dar ne vitaminizam cu sucuri :D

      Ștergere
  2. ce idee buna cu sucurile!mie imi place combinatia morcov- sfecla- mar :).Sa ai o toamna frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna chiar este un anotimp potrivit pentru sucuri, sunt suficiente fructe si legume pentru asta :) Si tu sa ai o toamna minunata!

      Ștergere