vineri, 29 noiembrie 2019

Mozaic de noiembrie

Ne luam ramas bun de la acest minunat noiembrie :)
O luna calduroasa pentru aceasta perioada, noi suntem si in plina renovare, abia astept sa terminam si sa ne mutam.



Am bifat o parte din planuri pentru toamna aceasta

- am reusit sa pentrecem weekenduri frumoase in natura
- am reusit sa-mi pregatesc combinatiile de haine din timp intentionez sa ma tin de acest obicei mult timp de-acum incolo
- am reusit sa citesc cartea "Zuleiha deschide ochii", mi-a placut tare tare mult
- am fost in vizita la mama acasa, acolo unde clatitele se fac in numar de o suta :)))

Urmeaza decemrbrie si pregatirile pentru sarbatori :) Cand termin de facut curatenia, o sa ma gandesc la brad, la colindatori si la tot ce e lecat de Sfintele sarbatori de iarna.

3 comentarii:

  1. Clatitele au fost chiar bune :) Prima poza este facuta in timpul unei plimabri pe Dunare, este Manastirea Macronia. Se află în cel mai frumos defileu al Dunării, în Cazanele Dunării, merita de vizitat :)

    RăspundețiȘtergere