luni, 2 decembrie 2019

Ce-mi doresc in decembrie


E decembrie si ma bucur ca s-a facut frig afara, azi dimineata chiar am gasit parbrizul masinii inghetat :) Ideal ar fi sa ninga, poate se intimpla si minunea aceasta pana la Craciun. Mi-am schitat cateva planuri si dorinte pentru aceasta luna.
  • As vrea sa sa termin curatenia de dupa renovare, e nevoie sa mai pun unele lucruri la punct. Sper in cateva zile sa ne mutam, perioada cat s-au facut reparatiile in apartament am stat la parinti.
  • Imi doresc sa intru in spiritul sarbatrilor, sa luam brad, sa-l impodobim, sa ascultam colinde.
  • Sa termin cartea "Aviatorul" mai am 70%, atata imi arata pe cartea electronica :) Imi doresc sa incep si o carte duhovniceasca.
  • Cand o fi sa vina colindatorii vreau sa pregatesc ceva bun pentru ei.
  • Sa iau cadouri pentru cei dragi :)
  • Sa stabilesc meniul pentru masa de sarbatoare, sa fac din timp cumparaturile necesare.
  • Sa mergem la Slujba de Craciun si masa in familie. 
  • Spre sfarsit de decembrie o sa fac bilantul anului  2019, deja incep sa meditez la cum a fost, ce am realizat? Ce a fost bine, ce nu :) 
  • Obligatoriu planuri si dorinte scrise pentru 2020 :)
  • Va trebui sa ma gandesc la cateva idei culinare si pentru masa de revelion, vom fi suprasaturati dupa bunatatile de la Craciun si cred ca o sa fac ceva  simplu si usor.
Voi ce planuir aveti pentru luna aceasta?

7 comentarii:

  1. Nu am planuri. Sanatosi sa fim si ne orientam la fata locului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E si asta o varianta de a ne orietna la fata locului, o iau in clcul si eu daca imi scapa cumva lucrurile de sub control :D

      Ștergere
  2. În mare, cam ca și la tine. De astăzi ma apuc de curățenia de Crăciun. Am terminat de citit 20 de ani în Siberia, o carte extraordinara. Vreau sa învățăm colinde și sa o duc pe Iri la patinoar (nu am mai fost niciodată). ☺️
    Spor în toate draga Daniela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "20 de ani în Siberia" o adaug pe lista, multumesc de recomandare, obisnuiesc sa citesc carti din recomandari si niciodata nu dau gres :D Spor la curatenie si sa va distrati la patinoar :)

      Ștergere
    2. Ai citit cartea "Cancerul dragostea mea"? Dacă nu, ți-o recomand!E una din cărțile mele de suflet!

      Ștergere
    3. Sa stii ca nu am citit cartea, am auzit de ea :) Daca mi-o recomanzi imi fac curaj si o citesc. Multumesc Andreea!

      Ștergere
  3. Multumesc, sper sa fie :) La fel si tie Luiza :)

    RăspundețiȘtergere