duminică, 25 decembrie 2022

Ajunul Crăciunului in casa noastră



Anul acesta de sărbători m-am simțit obosita, nu din cauza pregatirilor, simt oboseala specifica mămicilor :) E un semn bun si asta, când ai putină energie trebuie  sa o folosești într-un mod înțelept, sa o consumi pe ceva cu adevărat important. Sper sa invat si eu aceasta înțelepciune. 
Crăciunul m-a găsit cu geamurile pătate de amprentele năzdrăvane ale fetiței noastre, covorul si el cu diverse pete pe el, cuvertura de pe canapea este cu pete de cafea din cauza ca in ajun am îndrăznit să ma gândesc ca ar fi posibil să-mi beau cafeaua așezată comod si năzdrăvana sa nu sara pe mine si pe lângă mine ;))) Baile nu strălucesc nici ele de curățenie, cada mai are câteva jucării care așteaptă sa plutească in apa pentru baiță. În ajun am observat chiar si câteva pânze de păianjen la scara care urca in pod. Rufele sunt uscate, ce bine ca s-a inventat uscătorul, ce trist ca nu s-a inventat un roboțel care sa le pună pe fiecare pe la locul lor. 
La bucatarie stam ceva mai bine. Pâinea, cozonacul, salata si ciorba de pui s-au făcut in mare parte singure :D



Seara a venit un Moș destul de modest, l-am anunțat ca vrem sa fim minimalisti in anul care vine :)) 
Înainte sa merg sa ma culc m-am gândit ca mi-ar fi plăcut sa-mi aducă si mie moșul câte ore de somn bun :) 
Cu toată oboseala resimțită, ultimul lucru pe care l-am facut în seara de ajun a fost  o ciocolata calda savurata lângă brad, in liniste deplina si semiîntunericul candelei de la icoana. Mi-am dat seama ca sunt obosita, dar liniștita si împăcată.

Nașterea Domnului sa ne fie de folos!





3 comentarii: