duminică, 8 octombrie 2023

Caminul meu, un colt de rai - 1


 Saptamna aceasta a fost una obisnuita. Se simte toamna adevarata, frunzele se ingalbenesc si cad, se racoreste, ziua este mai scurta, intram in casa mai devreme, cu toate acestea este frumos, toamna are si ea farmecul ei. 

Am incercat sa incetinesc ritmul, am petrecut cat mai mult timp acasa, am evitat sa plec daca nu era neaparat necesar, orele de serviciu au fost suficiente ca sa ma reintorc cu drag si dor in coltul meu de rai :) 

Am facut pizza, am mancat-o cu mare pofta. Ne-am jucat cu pisicuta noatra, noul membru al familiei :) ne-am plimbat pe strazi, ne-am dat in leagan, am citit. Treburile casnice nu ne-au aglomerat, totul in jur a fost linistit.

Este a doua toamna pe care o perecem in noua noastra casa. In curte lucrurile au mai capatat un mic contur, cel mai mult imi place magazia noastra in care tinem uneltele de gradina, a fost reconditionata, mama mea a vopsit-o in verde si a pus perdele la geamuri, acum arata ca o casuta de vacanta, ne place sa ne jucam pe langa ea si sa stam cat de mult putem pe-afara.

Astazi a batut un vand crunt, cred ca de maine o sa ma ocup de frunze, gazonul arata cam jalnic, are nevoie de o reconditionare, dar in loc de pamant gol, mai bine cateva fire de gazon, poate la primavara reusim sa avem mai multa grija de el.

Saptamana aceasta am avut o lumanare aprinsa, si cred ca o sa o aprind pana se consuma, imi da o stare de caldura si confort. 









Un octombrie minunat va doresc si o toamna colorata!!!




4 comentarii:

  1. Pupici pentru ambele pisicuțe dragalase! Aceasta e provocarea mea preferată din blogosferă!

    RăspundețiȘtergere
  2. O toamna minunată și te așteptăm cu mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mare a crescut gogosica!! Să aveți o toamna cât mai frumoasa!!🤗

    RăspundețiȘtergere