vineri, 21 septembrie 2018

Iz de toamna

Saptamana care a trecut a fost dupa vacanta asa ca nu e de mirare ca inca am fost plina de energie, entuziasmata, dornica de a planifica si de a fi cu toate treburile la zi. Am dat prietenilor piramidele si magnetii, ocazie buna de a ne vedea cu toata lumea si a sta la povesti. 

Prioritar pentru aceasta saptamana am avut sa ne gasim un frigider, cel vechi trebuia demult schimbat, am pus ochiul pe un model si asteptam sa vina.


Cand eram inca pe drumul de intoarcere spre casa, ma si gandeam sa dau o tura prin piata sa-mi fac cateva provizii, asa am si facut. Si anul acesta toamna a venit cu multe culori ca de fiecare data.


Aceasta carte a fost luata in graba de pe raftul de la biserica, inainte de a pleca in vacanta cand am fost la parinte sa ne faca rugaciunea de calatorie. Este o carte minunata. A fost un insotitor de nadejde in calatoria mea. De acest autor am mai citit cartea "Cand cei doi devin una".


Este plina de notite si insemnari...

"Aceasta stare de neliniste prin care treceti, toata aceasta galagie, toate provin din mandrie si egoism. Omul smerit este cel care si-a zdrobit voia proprie si a carui mandrie este moarta.. Maicuta, apropiati-va. Spuneti-i acestui ceainic ca este minunat.
- Esti minunat. Fara indoiala.
- Acum spuneti-i ca este urat.
- Esti urat.
- Ce v-a raspuns?
- Nu mi-a spus nimic.
- Cand ii spunem ca este minunat, el nu ne raspunde nimic. Cand ii spunem ca este urat, la fel nu primim nici un raspuns. La fel si monahii trebuie sa le raspunda oamenilor. De ce? Pentru ca ne-am omorat mandria, am nimicit samavolnicia si nu are nici o importanta ce spune lumea despre noi. Pentru ca singurul lucru care are importanta este ceea ce ne spune Dumnezeu. Iar cei ce sunt mandri si neascultatori sunt iritati de tot ce le spun oamenii din jur. Pentru ca vrem intotdeauna sa tinem fraiele."

fragment din cartea "Sa nu preferi nimic iubirii lui Hristos" de Schiarhimandritul Ioachim Parr

Un sfarsit de saptamna minunat sa aveti!

4 comentarii:

  1. Ce postare frumoasa! Îmi place cuvântul și pozele sunt minunate! Zile frumoase și liniștite îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si tu sa ai parte de cele mai frumoase zile de toamna! :)

      Ștergere
  2. am citit si eu cartea, mi-a placut, dar am avut o retinere.Ulterior am aflat ca Ioachim Parr a fost implicat intr-un scandal, fiind depus din preotie, deoarece nu a respectat taina spovedaniei.

    http://www.euphrosynoscafe.com/forum/viewtopic.php?t=11889

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau sa aud asta, chiar nu stiam...

    RăspundețiȘtergere