vineri, 14 septembrie 2018

O vacanta intarziata


Bagajele stau in mijlocul casei, partial inca impachetate. Fiecare lucrusor asteapta sa fie pus din nou la locul lui, iar micile piramide souvenir sa fie impartite la prieteni. Cum am intrat pe usa o parte din hainele din vacanta le-am si bagat in masina de spalat. Sotul meu doarme, e frant de oboseala, cu picioarele umflate de la statul pe avion si microbuz. Pe mine ma tine treaza inca entuziasmul, asta ma face sa stau acum in fata calculatorului si sa incerc sa povestesc cum a fost in Egipt, cat am inca impresiile proaspete. O vacanta pe care am aminat-o toata vara pana cand ne-am pomenit in septembrie.

In Cairo am vazut multa saracie si mizerie. Nu e deloc ca in cataloagele cu destinatii turistice. Dupa ce vezi tot ce este acolo apreciezi Romania.

Marea Rosie este un miracol al naturii...pentru ea m-as intoarce a doua oara in Egipt.




Pestisori din mare hraniti cu biscuiti :)










Sunt fericita ca am vazut-o si pe asta, am pe mine un bronz deosebit, sper ca am acumulat si suficienta caldura incat sa-mi ajunga pentru toata iarna. Am vazut cu ochii mei piramidele, desertul, am simtit uscaciunea si caldura insuportabila de acolo. Am vazut-o  si am simtit apa superba a marii Rosii, coralii...si superbii pestisori colorati plimbanduse pe linga mine fara nici o sfiala...m-am convins inca odata ca natura este minunata.

4 comentarii:

  1. Wow! Ma bucur pentru voi, o vacanta e bine venită în orice luna.Mi- au lipsit posturile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc draga Carmen, chiar mi-a prins bine vacanta, ne-a trebuit si ceva timp ca sa ne decidem sa plecam. O sa incerc sa scriu mai des, cel putin asta imi doresc :)

    RăspundețiȘtergere