vineri, 28 septembrie 2018

In asteptarea lui Octombrie


Pentru octombrie m-am pregatit intr-un mod deosebit. De cand ma stiu, toamna... ma indeamna la mai multa disciplina si organizare, daca stau si ma gandesc, toate lucrurile importante din viata mea s-au intimplat toamna.

In acest octombrie ne vin de departe oapseti dragi, nasii nostri. Weekendul asta vreau sa fac ceva pregatiri. Sper sa ne organizam sa plecam cu ei cateva zile pe la munte.

Sapataman asta am ramas singurica, sotiorul meu a trebuit sa plece in interes de serviciui, sper sa imi aduca ceva bun cand se intoarce, pentru ca merit din plin, au ramas o gramada de lucruri pe capul meu, si le-am facut fata :)))



Am fost nevoita  sa ma chivernisesc singurica cu toate, cu cumparaturile, cu treburile lui de la birou care au ramas pe seama mea, cu aglomeratia in trafic, am reusit sa fac si pana la masina, o sa-mi fie de invatatura sa nu mai incalec toate bordurile, a trebuit sa ma descur si cu frigiderul care a venit. La inceputul saptamnaii de incordata ce eram pe parcursul zilei, cadeam seara franta, dar sunt multumita, am trait un puternic sentiment de independenta :)

S-a facut frig afara, in curand o sa cautam caldurica, dimineata e un aer rece, am si uitat cum e sa ai senzatia de frig. Eu deja am schimabt hainele, le-am scos pe cele de toamna, abia astept sa port diferite esarfe colorate, manusi, tot felul de accesorii care tin de cald, pe care doar in sezonul rece pot sa le port. Apropo de haine, as vrea sa revin la un vechi obicei de-al meu, sa-mi pregatesc hainele pentru urmatoarea zi de cu seara, ca sa nu ma mai framante intrebarea dimineata "cu ce ma imbrac azi?"







"Atunci când crezi că totul merge pe dos, în viața ta încearcă să pătrundă o minune!" (Dalai Lama)

La mine a cam fost pe dos saptamna asta...si daca ma ghidez dupa cele scrise mai sus, astept minunea...care o fi aia? nu stiu :)))

Weekend frumos sa aveti!!

9 comentarii:

  1. Uitandu-ma la cat de organizata si ordonata esti, ma incearca o puternica stare de anxietate deoarece eu consider ca muncesc mult in acest sens, desi nu se vede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura draga suntem în aceeași echipa:) fii liniștită, când plecam de pe lumea asta nu luam nimic cu noi. Important este sa fim noi bucuroase ca pana la urma curățenia vine și pleacă. La mine acuma ii curat și pana seara zboară toate:))

      Ștergere
    2. asa este, ai dreptate Andreea :)

      Ștergere
  2. :) nu sunt chiar atat de ordonata cum ma vezi, nu ai de ce sa ai astfel de stari. Imi mai scapa si mie lucrurile de sub control, dar imi prinde bine pentru ca doar asa vad ca nu ordinea si organzarea este scopul vietii, acestea sunt doar niste mijloace. O toamna minunata si bucurii multe sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. O toamna frumoasa va dorim si noi, din cuibul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare organizata esti,Daniela!
    Uneori cand sunt foarte ocupata,nu reusesc sa am totul asa cum imi doresc,dar lucrez la asta.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu reusesc de fiecare data sa am totul asa cum imi doresc,dar poate asta e si farmecul :) Imbratisari draga Carmen!

      Ștergere