duminică, 18 noiembrie 2018

Drum spre Craciun



Cu ajutorul lui Dumnezeu, ni s-a mai ingaduit un an in care putem sa mai parcurgem inca odata acest minunat drum spre a sarbatori nasterea Mantuitorului si a ne folosi de ea!
Planuri mari pentru aceasta perioada de post nu am, nici nu incerc sa-mi fac, pentru ca de la o vreme cu cat mai multe planuri imi fac cu atat mai mult raman dezamagita cand nu se realizeaza :) De aceea o sa las totul sa decurga asa cum vrea Bunul Dumnezeu. Totusi vreau sa-mi pun un scop in acest post, scopul este sa fiu mai aproape de celalat, sa fiu mai receptiva la nevoia celui de langa mine, sa daruiesc mai mult, sa caut sa fiu de folos.

"Aproapele este cel mai bun barometru al vietii noastre duhovnicesti. Arhimandritul Sofronie Saharov spunea chiar mai mult, el zicea ca aproapele este viata noastra. Dumnezeu ne da noua ceea ce vedem noi in aproapele. De vom vedea sfintenie, sfintenie dobandim, iar de vom vedea rautate, rautate primim in noi insine. Aproapele este un fel de vistierie la care alergam cu mintea pentru a lua sfintenie sau patimi, in functie de inima noastra."

In prima zi de post, pe langa faptul ca mi-am aprins candelut care parca imi incalzeste inima, am plecat in piata sa-mi iau zarzavaturi, sa-mi fac provizii pentru mesele noastre de post! 


"Cu cat te separi mai mult de ceilalti, cu atat Se separa Dumnezeu de tine!"

Post usor si cu folos va doresc!


4 comentarii:

  1. Multumim..Doamne ajuta sa ne mai linistim! Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Post usor draga mea..
    Mi-ai facut pofta de dovleac copt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dovleac copt cu sirop de zahar ars, vanilie si scortisoara...este unn deliciu. Te pup, post usor si tie!

      Ștergere