miercuri, 2 octombrie 2019

Octombrie,3 lucruri de bifat :)


Cat de repede a venit octombrie, nici nu-mi vine sa cred :)

Pentru luna aceasta vreau sa bifez doar 3 lucruri, sper sa ma tine de ele :) Am observat in cazul meu cu cat lista este mai lunga cu ata dezamagirea e mai mare cand multe din obiective nu sunt bifate. 


1. Sa-mi pregatesc din timp combinatiile de haine pentru toate zilele din saptamana. Dimineata decat sa le iau de pe umeras, gata calcate si asortate :)
Procesul de a combina hainele din timp ma ajuta sa-mi clarific un pic garderoba, ce-mi place si port pastrez, ce nu se combina cu nimic si nu mai port de ceva timp  donez, astfel imi fac si ordine in haine si mai si scap de o parte din ele. 


sursa imagine: pinterest.com

2. Cand plec de-acasa dimineata sa las in urma mea totul curat si aranjat, asta imi da o stare de bine cand ma reintorc in camin dupa o zi grea si solicitanta. Vreau sa gasesc un mic rai acasa, nu vase in chiuveta, nu haine aruncate si patul nefacut... daca rezulv cu punctul 2, va fi posibil si puncutl 3 care va deveni o prioritate pentru luna octombrie :D 


sursa imagine: pinterest.com

3. Orele de seara vreau sa le pasterz pentru relaxare. O sa incerc sa evit sa merg seara la cumparaturi. Vreau sa rezolv toate treburile pe timpul zilei astfel in cat orele de seara sa fiu acasa, sa am timp pentru rugaciunea de seara, pentru crosetat, pentru lectura, pentru timp petrecut cu sotul.


sursa imagine: pinterest.com

Un octombrie minunat va doresc!!!

5 comentarii: