vineri, 20 septembrie 2019

Ce mai cititi toamna aceasta?


Cand se face frig afara si ne retragem in casa mai devreme, ce poate fi mai frumos decat sa citesti o carte buna, sa bei un ceai aromat, sa arda focul in semineu, sa bata si o ploicica de toamana in geam... ce frumos ar fi !!!

Eu din pacate nu am semineu, iar cand ploua se intimpla sa fiu in trafic si sa aud cum claxoneaza toata lumea...in schimb am un stoc generos de CEAI si CARTI , pe care le citesc pe apucate, nu chiar atat de mult cat mi-as dori, dar citesc :)

Se zice ca " Necititul e un fel de moarte intelectuală. Dacă citești doar opinii postate pe Facebook, știri și editoriale, atunci te limitezi la un conținut gândit să fie accesibil unui public cât mai larg, pe cand o carte trece printr-un proces mai riguros ca să ajungă să fie publicata, iar cele cu adevărat edificatoare prezintă idei și argumente complexe, asamblate de un autor care și-a făcut temele."
  Cititul cartilor pierde teren. Si, din pacate, nu e spre binele nostru. Suntem suprastimulati de imagini, suntem acaparati de o continua experienta multimedia.
  Mai jos vreau sa impart cu voi cateva carti foarte dragi sufletului meu.
Cine imi rasfoieste periodic blogul si se regaseste in ce scriu, poate sa mearga cu incredere pe mana mea, sa aleaga pentru toamna aceasta o carte din cele de mai jos.
In cartea "Tema pentru acasa" este prezentata o poveste fascinanta de viata, ce abordeaza dragostea si tematica deportarilor din Basarabia. La sfarsitul cartii am plans, foarte emotionant.
________________

In cartea " Laur" personajul principal trece prin patru mari etape existențiale pe care o sa le descoperiti pe parcursul lecturii... cartea iti ofera o experienta spirituala unica. Eu am citit-o la recomandarea Ancai, si pentru asta ii multumesc :)
________________


"Eu sunt Malala" este povestea fetei care a luptat pentru educație și a fost împușcată de talibani. Este si film...dar cartea e mai buna!
________________


O carte relaxanta, usor de citit, cu momente in care razi singur citind, cu momente in care poti chiar sa si plagi. Am gasit mai demult aceasta carte pe alt blog minunat Casa Lidiei, multumesc cu ocazia asta draga Lidia.
________________


"Pretul iubirii" este despre iubire...mai multe nu pot sa spun decat IUBIRE :)
Cine a mai citit carti de Savatie Bastovoi sigur va indragi si aceasta minunata carte. 
________________


Este o carte despre structura sufletului, sunt explicate si cateva nuante psihologice ale omului din punct de vedere ortodox. Este explicata si importanta spovedaniei, mi-a plauc mult cartea.  Putine pagini, dar cer recitita iar si iar...
________________

Primesc cu drag si alte recomandari de la voi, pe care le voi adauga in lista mea "carti de citit 2020" :D


O tomna cu multe carti bune va doresc !!!!



2 comentarii:

  1. iti recomand cu caldura toata seria e carti a parintelui Kraiopoulos, sunt foarte interesante si de folos.Si cartile scrise de parintele Antonie de Suroj mi-au pacut mlt de tot.Si eu vreau sa citesc mai mult,mi-e door.Mi-am activat contul de goodreads sa ma motivez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carti scrise de parintele Antonie de Suroj nu am citit din pacate, dar adaug pe lista. Multumesc! De parintelui Kraiopoulos am mai citit cateva si mi-au placut tare mult, ai dreptate, sunt interesante si de folos :)

      Ștergere