vineri, 27 septembrie 2019

Seri de toamna

CEAI CALD DE CATINA, UN DELICIU

    Abia acum, in ultimele zile din septembrie am simtit ca a venit toamna cea adevarata, cu frunze frumos ingalbenite, cu zile ploioase, cu dimineti destul de racoroase, aproape ca am si uitat cum e senzatia aceea de frig :)))
    In casa momentan e bine, nu e nevoie de caldurica...desi aseara am auzit apa in calorifere, semn ca cei de la termo se pregatesc pentru sezonul rece. In aceste frumoase seri de toamna incerc sa ajung acasa mai devreme si sa-mi creez un mediu linistit, cald si relaxant in care sa ma simt bine dupa o zi grea de munca. Imi aduc aminte cu drag de provocarea Irinei de anul trecut, Caminul meu un colt de rai, as vrea si anul acesta sa fac la fel, un rai din casa mea :) 


In luna septembrie mi-am facut curaj sa crosetez si tare ma bucura acest lucru :) Pentru incepatori un fular simplu, ce ziceti e o alegere buna? :D


De cand sa facut mai racoare si statul la terasa nu mai este atat de confortabil am organizat acasa seri de toamna in doi :D Moment bun pentru a comunica si a ne connecta unul cu celalalt :)

"A iubi pe cineva e ca si cum te-ai muta intr-o casa noua. La inceput esti indragostit de tot ce-i nou, te minunezi in fiecare dimineata ca-i casa ta, ca si cum te-ai teme ca, in orice clipa, poate sa navaleasca altcineva pe usa si sa spuna ca totu-i o mare greseala si ca, de fapt, nu ti se cuvine un loc atat de frumos. Apoi anii trec, fatada se scorojeste, lemnul crapa pe ici pe colo, si ajungi sa iubesti casa nu pentru cat de perfecta e, ci pentru imperfectiunile ei. Ii stii toate unghiurile si ungherele. Stii cum sa faci sa nu se intepeneasca cheia in yala cand e ger. Stii care scanduri din podea se misca atunci cand pasesti pe ele sii cum sa deschizi usile dulapului ca sa nu scartaie. Stii toate micile secrete care o fac caminul tau."
fragment din cartea Un barbat pe nume Ove

Sa ne revedem cu bine in octombrie! pana atunci sa savuram acest minunat ultim weekend din septembrie!

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa postarea, si fata care se vede în poza mica☺️.
    M-ai făcut curioasa cu ceaiul de cătină, nu am băut niciodată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceaiul de catina l-am descoperit din dorinta de a nu arunca nimic din fruct :) Storc fructele de catina iar toate resturile din storcator inainte sa le arunc le mai fierb in apa, strecor si las putin sa se racoreasca dupa amestec cu miere si sucul stors, rezultatul este o bautura dulce acrisoara :) Multumesc pentru vizita si sa-mi zici cum ti se pare ceaiul de catina daca incerci :)

      Ștergere