vineri, 3 ianuarie 2020

Jurnal de La Multi Ani !!!


ASTAZI:  3 ianuarie 2020, waw...2020, cum suna :D 

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru sarbatorile care au fost, ne-am odihnit cum se cuvine si ne-am vazut cu fooarte multa lume :))) prietni, cunostinte.

MA GANDESC: ca trebuie sa revin la normal cu orele de somn ca sa ma pot trezi la 5.00, asta ma face sa ma simt eficietna.

SPER: sa-mi propun si eu niste obiective pentru anul acesta, nu prea am avut timp sa mi le conturez, desi in timpul petrecut la bucatarie am mai meditat asupra unor lucruri :)

CITSEC: "Aviatorul" de Evgheni Vodolazkin, am terminat-o ieri dimineata, dar cred ca trebuie sa recitesc SFARSITUL, nu prea am inteles care a fost finalul, nu a fost chiar pe gustul meu cartea :( 

IN BUCATARIE: cafea cu lapte si o ultima felie de Pavlova, inca ma gandesc daca sa o mananc sau nu :)))

CE MAI MESTERESC: bagaje...asta fac eu a treia zi din an, bagaje :))) maine plecam apre Chisinau, ne asteapta un drum lung de 9 ore cu masina :) Abia astept, imi place cum am inceput anul, planuri putine, evenimente multe!!!

IN CASA: e curat, as vrea sa mentin cat mai mult aceasta curatenie, e un scop pentru  2020, tare e placut sa locuiesti intr-o casa curata.

AZI: vreau sa profit de liniste, de faptul ca nu mai vine nimeni pe la noi si nici noi nu mai plecam, sa mai pun la punct unele chestii pentru drum, mai pe seara o sa fac pachetele cu mancare pentru drum si ar fi ideal sa mergem destul de devreme la somn, maine o sa ne prinda bine sa fim odihniti!

VREAU: sa-mi schimb putin agenda, sa o fac mai atractiva si eficienta, inca ma gandesc la asta

AM INVATAT: sa ma bucur :) cateodata e greu sa vezi partea buna a lucrurilor, dar e foarte important sa stim sa ne bucuram :)

SAPTAMANA CARE A TRECUT: am intilnit noul an 2020, am mancat mancare buna, ne-am plimbat, am primit oaspeti, am stat destul de mult prin bucatarie, dar a fost placut, mi-am folosit creativitatea la maxim :)

UN CITAT PREFERAT: 

"Anii, Tai, Doamne, nici nu merg, nici nu vin, ci stau toti impreuna.
Anii Tai, o singura zi si ziua Ta nu este in fiecare zi, ci astazi,
fiindca astazi al Tau nu cedeaza zilei de maine, caci nu urmeaza zilei de ieri.
Astazi al Tau: eternitate." Fericitul Augustin

IMI PLAC: oamenii, sa-i observ, sa-i analizez, sa vad cat de diferiti suntem, sa ma gandesc cum e soarta fiecaruia, prin ce momente ii este dat sa treaca...probabil am astfel de ganduri datorita faptului ca am interactionat cu destul de multa lume in aceasta perioada :)

CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 

Mai mult poze culinare :))) Anul acesta de revelion m-am aventurat sa fac Pavlova. Este desertul meu freferat. Poate o sa-l mai fac odata de ziua mea, ca un cadou pentru mine :)))


Blaturile mi-au iesit destul de bine zic eu, cuptorul si-a facut bine treaba.


 Acest tip de platouas m-a salvat de fiecare data cand m-am pomenit cu oaspeti neanuntati :))) Nu se face greu, e aspectuos si  diversificat, numai bun de stat la povesti de ciugulit :)

De la prajitura Pavlova raman destul de multe galbenusurii de ou, fara sa vreau m-am vazut nevoita sa fac niste taietei :))) 


Cred ca as vrea sa am un an asa cum este prajitura Pavlova, usoara dar pretentioasa, dulce, dar si acrisoara, de un alb curat...aproape imaculat, asa as vrea sa fie anul 2020 !!!

LA MULTI ANI !!!!


4 comentarii:

  1. Vai, ai mila de o gravida!!😂Ce platou, ma dai pe spate!!! Cat de bine arata! Și Pavlova, arata super!
    Drum bun sa aveți și revedere plăcută cu cei dragi! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Platoul pe care l-ai pregatit mi s-a parut wow!

    Pavlova - regina deserturilor. Ne dai o reteta si cateva ponturi?

    RăspundețiȘtergere
  3. vai, platoul arata demential!de pavlova nu mai spun, e prajitura mea favorita, dar nu prea o fac acasa, ca mi se pare ca nu imi reuseste ca cea de la cofetarie.drum bun sa aveti!si un an asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie-mi suna alarma la 6.15, imi vine s-arunc telefonul pe geam. Intr-o zi cred ca o s-o fac! :)) Si in timp ce ma pregatesc pt job, simt cum ma invaluie depresia.

    RăspundețiȘtergere