miercuri, 24 iunie 2020

Aparitie in verde


Imi fac si eu aparitia in blogosfera dupa o pauza destul de lunga.

 Desi postarile au lipsit si eu am stat mai mult pitita, nu am incetat sa urmaresc cu mult drag blogurile preferate.
In aceste zile am simtit nevoia sa impart si eu din frumosul ce ma inconjoara in semn de multumire pentru cele care au scris si si-au deschis usile sufletului intr-o perioada in care a trebuit sa le inchida pe cele ale casei :) 
Multumesc Irina, Anca, Andreea, Ancuta, Laura
mi-a facut mare placere sa va citesc, multe imbratisari !!!

Eu intre timp am facut o pasiune pentru plantele mari, creeaza o ambinata foarte placuta in coltul meu de lectura. Mi se par foarte aspectuoase si nu prea pretentioase. Intentionez sa-mi maresc mica gradina din casa, am cateva plantute in curs de dezvoltare care isi arata micile radacini.

In urmatoarea perioada sper sa fiu mai harinca la scris si sa postez mai des!! 

Va multumesc pentru vizita si va doresc zile senine cu mult verde in jur !!!

7 comentarii:

  1. Vaiiiii lume noua!!!! 🤗🤗🤗Ma bucur tare mult de revenirea ta! Sunt frumoase plantutele tale, pare ca le merge foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea :) si eu ma bucur ca am revenit! Le merge bine, le-am ales in functie de lumina din camera, si cred ca nu am dat gres.

      Ștergere
  2. bine ai revenit!e foarte placut coltisorul tau, pare intim si luminos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-am regasit!!! :) Chiar este luminos, plantelor le place si mie la fel :D

    RăspundețiȘtergere