vineri, 27 decembrie 2019

Craciunul in imagini

Imi place foarte mult urarea "Hristos s-a nascut!" in locul celei obisnuite "Sarbatori fericite" sau "Craciun de poveste" :) asa ca o sa incep si eu aceasta postarea cu salutul "Hristos s-a nascut" si sa va spun ca pregatirile mi-au reusit si sarbatoarea a fost o bucurie deplina traita de toti membrii familiei. Ne-am bucurat impodobind bradul, ne-am bucurat ascultand colindatorii care ne-au pasit pragul casei, ne-am bucurat sa preparam tot de ce a fost nevoie pentru masa de sarbatoare, ne-am bucurat de slujba de Craciun si de gustul delicios al cozonacului. Ne-am bucurat de revederea cu multi prieteni dragi si de timpul petrecut impreuna.

Anul acesta, ca si anul trecut am impodobit bradutul cu fructe uscate din timp. As fi vrut sa usuc mai bine feliile de portocale, unele atarnau cam greu pe crengutele de brad, dar de rezultat sunt multumita. Bradutul nostru a fost pozat de toti cei care ne-au pasit pragul casei, iar copii intrebau daca sunt de mancare :)))
Masuta reconditionata si-a gasit menirea. Am pus bradul pe ea, asa cum mi-am dorit.

In sfarsit ne-am intilnit: EU si RETETA de cozonac, o reteta pe care o sa o folosesc multi ani de acum inainte :) Aromat, pufos, nu prea dulce, nici prea uscat nici prea umed.



Tortul SMANTANEL a fost tare apreciat, iubitorii de dulciuri au devorat feliile din farfurie :)


Slujba de Craciun, si miniconcertul de colinde de la sfarsit, frumos si foarte emotionant.

Sunt sigura ca fiecare a trait in felul lui bucuria Nasterii Domnului. Desi a fost o perioada aglomerata pentru toti, cu multe de facut, cu multe de pregatit, in ziua de Craciun parca nu mai conteaza ca ceva nu a iesit perfect sau ca ceva nu este inca gata, pur si simplu te bucuri !!!

Zile pline de pace si lumina doresc !!

10 comentarii:

  1. Adevarat s-a nascut! :)foarte frumos totul si bradutul e genial!cred ca feliile de portocale trebuiau taiate mai subtiri.Le-ai uscat in cuptor sau cum?si eu vreau sa fac tortul asta de Anul Nou, ne place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred si eu ca feliile de portocale trebuiau taiate mai subtiri. Ar fi trebuit sa le usuc in cuptor, cel putin asa recomanda saitul de unde m-am inspirat, eu in schimb le-am tinut pe calorifer cateva zile, dar nu a fost suficient :) Spor la tort, e delicios !!!

      Ștergere
  2. Adevărat S-a născut! Ce frumoase poze ai, îmi plac asa de mult capturile astea prin care poți vedea puțin din stilul fiecărei familii. Mâncarea, felul în care se decorează căsuța, toate au amprenta celor care formează familia. Cozonacul arata tare bine, e cu cacao?
    Ma bucur ca ai petrecut asa de frumos sărbătoarea Crăciunului! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Andreea :) Sunt multumita de cozonac, dar e nevoie sa mai exersez :D umplutura e nuca si cacao! Te imbratisez !!!

      Ștergere
  3. Nu am mai vazut asa podoabe, dar imi plac foarte mult. Simplu, frumos, cu mult bun gust!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Luiza, si tu sa ai un an nou asa cum ti-l doresti! E frumos sa locuiesti si mai retras :) in liniste si pace :)

    RăspundețiȘtergere