vineri, 26 iunie 2020

Zile de relaxare (1)

Ne-am mutat pentru cateva zile la tara :)



Parintii sunt plecati la tratament si noi ne-am oferit  sa avem grija de curte :) Dupa ce am primit instructiunile necesare, de la udatul gradinii pana la hranitul animalutelor, ne-am intors in oras sa ne facem bagajele si acum uite-ne aici pentru o saptamana intraga, in mijlocul naturii, in acest mic rai. Nu este prima experienta, venim destul de des mai ales in weekend :) Este minunat, savurez fiecare moment, fiecare floare si fiecare ciripit al pasarilor.
Imi place mult viata la tara, mai multe idei pe aceasta tema am mai scris si acum doi ani aici si inca rezonez cu ideile de acolo :)
Va invit la un mic tur prin curte :)







Ce bine ca sederea noastra aici a coincis cu momentul in care gradina a dat aceasta roada minunata.
In zilele urmatoare salata de rosii cu siguranta nu o sa lipseasca din meniul nostru :)))

Cateodata natura este tot de ce ai nevoie.

Zile senine si roade bogate va doresc!!!



5 comentarii:

  1. Multumim Luiza :) incercam sa ne bucuram muncind. Intr-o curte cu multa verdeata cred ca rezista si intr-un orasel aglomerat, dar aceasta combinatie este greu de gasit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La tine este mereu o atmosfera minunata!Sa va bucurati de aceasta "vacanta".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, chair ca e vacanta, cine stie daca mai plecam anul acesta pe undeva :)

      Ștergere
  3. Ce brate frumoase ai, si rochita de pe tine se potriveste de minune cu postarea!☺️
    Ce minunat ca ati avut asa, o mini vacanta la tara! Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rochita mea este foarte veche, de pe vremea cand eram in facultate :))) si-a pierdut si din culoare, dar imi place, este din bumbac si este comoda. Vacanta chiar ne prinde bine! te imbratisez!

      Ștergere