marți, 30 iunie 2020

Zile de relaxare (2)

Inca suntem la tara si inca ma simt minunat.

Sirul zilelor petrecute aici a fost intrerupt de invitatia in oras a unei prietene care si-a sarbatorit ziua de nastere, asa ca a trebuit sa ies din "salbaticie" si sa ma aranjez si eu un pic pentru eveniment :)

Chiar daca in aceste zile mi-am schimbat ritmul activitatilor, eu incerc sa ma tin de vechiul meu obicei de a ma trezi devreme. Este timul meu in care citesc si beau cafea:) un tabiet pe care il am de mult timp, de data aceasta e si mai placut ca toata actiunea se petrece afara, in natura. Singura exceptie acum este ca dupa ce pun espressorul pe aragaz, ma misc repede ca sa dau de mancare la animale si dupa aceea imi iau cartile si cafeaua si ma pun comod pe leagan, altfel ma incearca un sentiment de vinovatie cand sorb din ceasca si aud cum ratele macane de foame :)))

La pranz este foarte cald si toate treburile prin curte trebuie sa le facem dimineata si seara.
Imi place aici ca pot sa-mi usuc parul la soare, ca pot sa merg descult prin curte, ca atunci cand ma duc in gradina nu ma intorc cu mana goala, imi place ca mereu se aud sunete in jur, ba cocosul, ba ratele, ba gainile, ba latra un catel, ba ciripesc pasarele, toate acestea imi arata ca exista viata in curtea noastra si imi place nespus de mult. La 6 dimineata vecinii parca isi dau intilnire fiecare in gradina lui, lucreaza dimineata pe racoare.

 In apropiere este o manastirie , se aude cum bate toaca si e foarte frumos, duminica am fost pe jos pana acolo.
As vrea sa pastrez cat mai mult starea aceasta de liniste.


Cateva idei din cartea "Gradina de flori duhovnicesti". Atunci cand nu ai stare sau dispozitie sa citesti o carte cap coada, aceasta este foarte potrivita, o rasfoiesti la intimplare si indiferent la ce pagina o deschizi gasesti sfaturi folositoare :)

"Gandurile bune si ceresti se nasc in singuratate si liniste, iar nu in multime si zgomot."

"Asa cum intr-o apa linistita si limpede se vede mai bine soarele decat intr-o apa tulbure si cu valuri, tot astfel si soarele duhovnicesc - Dumnezeu, se cunoaste mai bine in liniste si in pace prin credinta si prin ochiul mintii decat in neliniste si in zgomotul lumii." Sf. Tihon Zadonschi

"Cand iesi din singuratate pazeste cele adunate; caci daca portile coliviei sunt deschise atunci pasarile care sunt intr-insa zboara. Si atunci nu vom avea nici un folos din aceasta liniste." Sf. Ioan Scararul 



Fir de busuioc din gradina

Prietenie, comunitate si balaceala  :))

Multumesc pentru vizita si va doresc un inceput de luna linistit, bun si rodnic !

Un comentariu:

  1. Ratustele sunt adorabile si tare hazlii :)) Foarte fotogenice, stau neclintite cand vreau sa le fac poze. Cam dezorganizate cand vine vorba de mancare si balaceala, dar daca te documentezi inainte sa le achizitionezi se rezolva si problema aceasta. Este un fel de terapie sa te uiti la ele, poate te razgandesti draga Luiza. O sa imi fie dor de ele cand ma intorc in oras.

    RăspundețiȘtergere