vineri, 3 iulie 2020

Ce-mi doresc in IULIE


Sa iau cadou sotului, este ziua lui :D

Sa ingrijesc plantele de camera, au avut de suferit in perioada cat am fost plecata la tara. Sa le plantez pe cele care au dat radacini.

Sa fac curatenie in toata casa.

Sa organizam o iesire in afara orasului, as vrea o locatie cu piscina, imi este dor sa ma balacesc, mi-au facut pofta ratustele noastre:))


Sa gatesc dupa retetele din cartea lui Jamie Oliver. Am primit-o la aniversarea casniciei noastra. Le-am promis o cina prietenilor care ne-au facut-o cadou, deci trebuie sa exersez ca sa nu dau gres :)


Sa incep o carte noua. De cateva luni cititesc doar litereatura de specialitate, iar acum as face o pauza, simt nevoia unei lecturi captivante.


Sa mancam multe fructele si legumele de sezon, fie ca le cumpar din piata, fie ca le luam de la tara.

Vreau sa cos, am mici proiecte in derulare.


Sa tin o evidenta a cheltuielilor. Inca de la inceputul anului avem un obicei: strang intr-un plic bonurile de la orice cumparatura de pe tot parcursul lunii, cheltuielile unde nu am bon le notez cu pixul pe plic, la sfarsitul lunii adun sumele si aflam cat am cheltuit in luna respectiva :)


Si pe plan duhovnicesc as vrea sa urmez aceste idemnuri: 

"Sufletul fratelui meu este un templu inchis pentru mine. Sa admintem ca vad faptele fratelui; dar vad eu oare dispozitia sufletului sau? iar starea launtrica inseamna foarte mult intr-o fapta; ea schimba caracterul purtarii."(Filaret-Arhiepiscopulul Cernigovului)

"Cand il vei vedea pe aproapele tau pacatuind, intoarce-te catre Dumnezeu si spune-I cu recunostinta ca fericitul Augustin: Ah, Doamne! Daca tu ai fi ingaduit, eu as fi facut mai rau ca el."

Un iulie minunat va doresc!!!








6 comentarii:

  1. Imi plac planurile tale, iti doresc sa reusesti sa le împlinești pe toate cu bucurie! Si eu imi doresc sa fac multe lucruri luna aceasta dar gândul imi spune ca va fi o luna cu surprize, asa ca ma las in mana lui Dumnezeu. Mai presus de toate as vrea sa traiesc cu Dumnezeu, sa am conștiința prezentei Lui mereu, in ultimele zile am fost foarte manioasa si nu imi place lucrul acesta, ma tulbura f mult si pe mine si pe ceilalți. Vreau sa fiu mai atenta la mine. Iti multumesc pentru ultimul citat, al fericitului Augustin, a picat la fix☺️! Spor in toate, te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare trece prin astfel de momente, trebuie sa avem rabdare. Spor in toate si tie draga Andreea, te imbratisez :*

      Ștergere
  2. un iulie cu spor sa ai!faina cartea lui Jamie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sa fie. Este faina, abia astept sa aleg o reteta sa o pregatesc :)

      Ștergere
  3. Il adooor, il urmaresc pe Paprik!

    RăspundețiȘtergere