sâmbătă, 11 iulie 2020

Jurnal de iulie


ASTAZI:  este  samabta 11 iulie si este foarte cald.

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru multe lucruri, pentru ca suntem facuti sa crestem, pentru posibilitatea de a ne dezvotla si a progresa, pentru ca varianta noastra de anul acesta nu este cea de anul trecut.

MA GANDESC: la sora mea, mi s-a facut dor... Anul trecut faceam planuri sa mergem impreuna la munte exact in perioada asta, ne-am sincronizat si concediile, dar acum cine stie cand ne-om mai vedea... :(

SPER: sa se clarifice anumite situatii legate de serviciu, sunt intr-o continua asteptare.

CITSEC: o carte noua: "Necredincioasa" de Ayaan Hirsi Ali, dupa o perioada in care am citit foarte dezorganizat, ba o biografie, ba un citat dintr-o carte, parca nu se lega nimic :))) acum sunt prinsa in lectura. Cartea mi se pare draguta, eu am gasit varianta electronica pentru kindle.



IN BUCATARIE: tort, cafea cu lapte...la pranz o sa fac peste la cuptor si salata.

CE MAI MESTERESC: lavete pentru curatenie, le cos din haine vechi :)

IN CASA: flori, baloane, plante...toate sunt viu colorate si asta imi bucura privirea, plus ca ieri am muncit din greu ca sa ma bucur astazi de curatenie :)

AZI: astept cu nerabdare curierul sa imi aduca cadoul pentru sot :)) Mai tarziu vreau sa calc rufele, dar este cald si tot aman momentul. Seara mergem la tara, simt ca o sa vin incarcata de acolo.

VREAU: sa pun la punct niste materiale pentru un curs legat de serviciu, va fi online, sunt curioasa cum o sa se desfasoare :) 

AM INVATAT: ca "Viteza ucide!" si acest lucru nu e valabil doar in trafic ci si in viata de zi cu zi. Cat am stat izolati am avut timp pentru multe lucruri bune si frumoase, care imediat ce a inceput alergatura au disparut, sau nu am avut timp pentru ele, viteza ucide creativitatea, bucuria, pofta de viata, viteza te stoarce de puteri, nu iti permite sa observi frumosul. 

SAPTAMANA CARE A TRECUT: a fost destul de plina, ne-am vazut cu prieteni,  ne-am plimbat printr-o gradina foarte frumos amenajata, pacat ca nu am avut aparatul foto la mine. Am mai descoperit un local la marginea orasului, pe malul unui lac, abia astept sa revin acolo sa sorb dintr-o cafea si sa admir apusul la orizont :)

UN CITAT PREFERAT: 
"Sentimentul coloreaza, nu pensula. Poti colora c-o bucatica de carbune, si toate tuburile din lume nu-ti dau albastrul unei flori de inisor daca nu-l ai in suflet" Nicolae Grigorescu

IMI PLACE: cand am RABDARE, cu ea niciodata nu dau gres  :)

CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 

Delicii de vara. Eu le-am luat ca gustare la serviciu :)

In lipsa unei terase mai scot capul si citesc la balcon. Din fericire avem cativa pomi, aer curat si ciripit de pasarele. 

O aniversare in familie si desertul meu preferat: pavlova :D
Daca vreti sa incercati acest minunat desert racoros de vara, sa stiti ca inainte de a va racori va trebui sa suportati caldura degajata de cuptor vre-o doua ore si ceva, atat stau blaturile in cuptor. Ideal este sa le coaceti mai pe seara, nu cum am facut eu, la pranz cand e caldura mare :)))

Produse bio :)

Un weekend minunat va doresc !!!

4 comentarii:

  1. vai, cum arata pavlova!e si desertul meu preferat!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă postare, iar pavlova arată incredibil, mi-ai făcut poftă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut in casuta mea virtuala. Iar pavlova as manca si as tot manca :)

      Ștergere