marți, 17 august 2021

Jurnal de august

 


ASTAZI:  este  marti, 17 august si afara este inca extrem de cald.

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru minunea din burtica mea care a fost atat de mult asteptata, sunt recunoscatoare pentru ca am avut o sarcina usoara si totul a decurs ca la carte :)

MA GANDESC: la momentul nasterii, ma gandesc ce mai am de pus la punct pana la marele eveniment

SPER: ca planul meu de nastere sa fie cat mai aproape de realitate.

CITSEC: carti despre sarcina, carti despe cresterea copiilor, ce altceva ar putea sa-mi trazeasca interesul acum? :))


IN BUCATARIE: mi-ar placea sa spun ca miroase a cafea, dar a trecut atata timp de cand nu am mai savurat o ceasca de cafea. Deocamdata ma delectez cu fructe de sezon, afine, zmeura, mure, pepene rosu.

CUM PREGATESC CUIBUL: debarasez si minimalizez la maxim tot ce pot prin casa, am donat si am aruncat foarte multe lucruri, am scapat de toate draperiile din casa, mi se pare ca absorb o gramada de praf si e anevoios lucru sa le spal si sa le calc, le-am inlocuit cu jaluzele simple. Am facut loc pentru patut, pentru masa de infasat si alte lucrui utile pentru bebelus :) 

IN CASA: cateva zile am avut ajutoare la curatenie asa ca pot sa spun ca e curat chiar si in locurile greu accesibine pentru mine in perioada aceasta. Am lucruri putine, cateva plante, totul foarte simplu asa cum mi-am dorit.

AZI: vreau sa comand salteluta pentru patutul bebelusului, sa ma odihnesc, sa citesc, sa ascult muzica clasica.

VREAU: sa-mi pastrez calmul si linistea chiar daca tot felul de ganduri dau navala in capul meu.

AM INVATAT: ca e greu sa te misti avand kilorame in plus :))) nu-mi imaginam ca va fi atat de greu sa urc scarile, eram obisnuita sa fiu agera ca o "caprioara" acum ma simt ca o "ursoaica" mare si grasa :)))

SAPTAMANA CARE A TRECUT: a fost linistita, la fel ca toate saptamanile din ultima perioada.

UN CITAT PREFERAT:  Copiii nu „se fac” pur si simplu, pe ei poti doar sa-i primesti, sa-i întâlnesti. Nasterea propriului tau copil este o întâlnire cu o noua personalitate, si nu reproducerea ta proprie.


IMI PLACE: cand in casa am lucruri putine, simple, si este totul foarte odihnitor, usor de facut curat.

CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 






Zile minunate va doresc!

5 comentarii:

  1. Daniela,ce vesti minunate!Ma bucur foarte mult pentru tine! Viata ta va deveni mai frumoasa,cu mult!Inteleg eu bine,este baietel?Sa se nasca cu bine,sa fie sanatos si cumintel!
    Ce bine ca ai reusit sa iti faci curatenia,stiu cat de important este pentru psihicul mamei sa fie cuibul curat pe cand isi aduce puiutul acasa!
    Spui ca te simti grea si asa este,dar iti poti imagina ce burta mare am avut eu daca fetele impreuna au avut 6 kg?😄🙉🙈🙈🙈🙈
    Te imbratisez,nastere usoara!Sa ne faci si noua o bucurie si sa ne scrii dupa ce nasti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Domnul și Maica Domnului să vă ocrotească, să te ajute să treci firesc prin naștere, să-ți vezi prucul în brațe, alintându-l!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Felicitări!abia asteptam să scrii din noi

    RăspundețiȘtergere