marți, 16 noiembrie 2021

Jurnal de mamica 1

 


ASTAZI:  este  marti, 16 noiembrie si afara e destul de frig, bate vantul.

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru toate aparatele din viata noastra care sunt menite sa ne usureze treburile casnice. Ador cand plec la plimbare si stiu ca la intoarcere voi gasi o painica aburinda din aparatul de paine, rufele vor fi spalate, gata sa le pun la uscat, vasele vor fi curate, gata sa le pun la locul lor. Intentionez sa ne luam si un aspirator robot cu spalare, ar fi minunat daca as gasi si aspirat pe jos :D


MA GANDESC: la cat de minunat este sa fii mamica, sa daruiesti o parte din tine, sau chiar sa te daruiesti cu totul unei fapturi atat de mici, sa o vezi cum creste si evolueaza in fiecare zi.

SPER: sa imi fac timp si pentru mici exercitii de pilates, dupa nastere simt aceasta nevoie.

CITSEC: am inceput o carte noua "Omul de castane", sunt abia la inceput, sper sa nu raman doar cu inceputul, dar pot sa va dau trei recomandari, carti citite in ultima luna de sarcina, cand nu prea mai puteam sa fac mare lucru decat sa ma plimb, sa  mananc, sa dorm si sa citesc. "Calatoria Cilkai" este continuarea romanuluin "Tatuatorul de la Auschwitz", sunt interesante, dar au o nota destul de cutreuratoare aceste carti, fiid bazate si pe fapte reale. "Acolo unde canta racii", o carte foarte placuta, cu multe descrieri despre natura, mi-a placut foarte mult.

IN BUCATARIE: multe si de toate, compot de mere, gutui si macese, cozonac, ciorbita de vacuta, salata de sfecla,  mancare de spanac, meniu specific pentru o mamica care alapteaza :)

CUM MA SIMT: fericita, implinita, mandra ca am adus pe lume un om nou (prima oara mi-au dat ochii in lacrimi cand mi-au aratat puiul, a doua cand am vazut certificatul de nastere), dupa ce am nascut simt ca am mai mult curaj in tot si in toate, parca nu imi mai este frica de nimic.

IN CASA: cu un bebelus in casa e greu sa mentii curatenia, dar incerc. cand vad ca dezordinea ma copleseste, iau beblusul si ies afara, acolo scap de aceasta nemultumire, in natura e o dezordine atat de frumoasa.

AZI: am schimbat scutecele, am alaptat, am plimbat prin casa bebelusul, l-am alinat, m-am luptat cu degetelu pe care il tot baga in gurita si simt ca se transforma in obiceiul acela de subt degetelul, desi nu mi-am dorit, cred ca o sa achizitionez o suzeta.

VREAU: pentru ca am mai crescut putin si ne-am facut un program si de somn si de plimbarica, vreau sa-mi reiau unele vechi obiceiuri, de citi dimineata cateva pagini dintr-o carte si baut o cana de ceai in liniste, cafeaua aceea tare pe care o savuram dimineata la 5 momentan ramane o dorinta pe care o voi amana pentru un an cel putin :)))

AM INVATAT: ca nu e de gluma cu simtul matern, cu o mama niciodata sa nu te pui, sa nu o contrazici in legatura cu puiul ei si sa nu cumva sa para ca vrei sa-l iei de langa ea :))) eu  am trait aceasta pe propria piele.

SAPTAMANA CARE A TRECUT: a fost obisnuita, rutina de fiecare zi, plimbari, mers prin piata. Ca sa ne mobilizam sa iesim afara, trebuie sa fim mancati si eu si bebe (si e destul de greu sa ne sincronizam, dupa ce il alaptez, ii dau un scutecel uscat, il  schimb si e gata de plimbare, ma apuca pe mine foamea, pana mananc eu iar ii vine foame lui :)))) 

UN CITAT PREFERAT:  

"Rugaciunea mamei are multa putere. Genunchii ei fac pe Dumnezeu sa Se plece asupra copiilor...si le da ajutor!"

Sf. Porfirie Kavokalyvitul

IMI PLACE: cand am o zi productiva, si putina curatenie in casa si mancare gatita, si plimbarica facuta, rufele spalate (la calcat am renuntat :)))

 

CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 





Va doresc un sfarsit de toamna minunat si va multumesc pentru vizita!




 

4 comentarii:

  1. Felicitări!!!
    Multe clipe minunate petrecute împreună și....mântuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, te felicit! Sunteți minunate!

    Să aveți parte de clipe liniștite, frumoase, să vă bucurați de aceste momente. Chiar dacă uneori oboseala, temerile își spun cuvântul, cred că un copil reprezintă cea mai mare binecuvântare.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos! Si canuta e f frumoasa!

    RăspundețiȘtergere