marți, 1 februarie 2022

Jurnal de mămica 2


Astăzi: marți, 1 februarie, m-am trezit destul de devreme cu un mare chef sa scriu pe blog :)
Ma gândesc: la foarte multe lucruri, cum s-au schimbat prioritățile în viața mea după ce a apărut fetița noastră, ma gândesc….ce credeam eu înainte despre a fi mama nu are nici o legătura cu realitatea, ma gândesc si la momentul când voi începe diversificarea și cum va accepta bebelina mancarica, scăunelul deja este, l-am primit cadou :)
Sunt recunoscătoare: pentru sistemele de purta Bebelușii. Eu îl folosesc din plin, îmi simt fetița aproape, este liniștita iar eu pot sa mai fac mici activități, sa merg in piața, sa fac cumparaturi, prin casă mai fac cate ceva cu ea la pieptul meu.
În casă: aș vre sa am mai curat, sa fiu și mai minimalista decat sunt acum, dar cu un bebelus in creștere când garderoba, dar și nevoile lui se schimba de la o săptămâna la alta e o provocare sa fii minimalista, jucăriile și accesoriile de îngrijire care sunt menite sa ne facă viața mai ușoară ne aglomerează și spațiul.
Planific: sa iau o piscinută gonflabila pentru bebelina, baia noastră este prevăzută doar cu dus iar cădița ei de baie este mică acum, mi-ar fi drag sa o văd cum se bălăcește in apa cu mai mult spațiu.
Ma simt: fericită, entuziasmată, nu ma plâng de oboseala încă, pentru ca bebelușa noastră după prima luna doarme in 95% din cazuri de la 11 seara până la 7 dimineața, si pentru ca o alaptez mâncatul in timpul nopții nu este un mare deranj, sunt semiadormita si eu si ea 😁 Deci nopțile nedormite le-am gustat destul de puțin.
Îmi este dor: de un espresso băut la 5 dimineața, îmi este dor sa particip la sfânta liturghie de la început până la sfârșit, îmi este dor de senzația aceea când te apuci de un lucru de orice natura ar fi el, sa nu fiu întreruptă de nimeni și de nimic, acum plânsul e o alarma care ma face sa le las pe toate balta și sa fug la datorie, asta ma face sa renunț sa mă implic în treburi de lunga durata și care necesită concentrare mare din partea mea. De când am devenit mămica a început sa-mi fie dor de câte ceva din ce făceam înainte sa fiu mama și nu prea mai pot acum, nu ca ar fi o tragedie in acest dor, maternitatea ma împlinește suficient in cât sa trec cu vederea aceste mici “doruri” :)) 
Săptămâna care a trecut: a fost una obișnuită, m-am văzut cu o prietena care a născut recent și plimbările cu bebelusii trec atât de repede când ne împărtășim fiecare din experiența de mamică. 
As vrea: sa încerc mai multe retete noi în aparatul nostru de pâine, de când l-am luat, și e ceva timp de-atunci am încercat 2 variante și doar pe-acelea le fac. Cred ca avem un an de când nu mai luam pâine din comerț.
În bucatarie: dorada la cuptor, orez, salata de sfecla roșie, supa de pui, lipii pe tigaie, ceai de cătină, chec cu lămâie.
Am învățat: ca nu toate chestiile pentru bebelusi prezentate de comercianți sunt cu adevărat utile și bune pentru mama și bebe. Înainte sa cumperi tot ce e nevoie pentru când apare bebe e foarte bine sa te consulți cu o alta mămica experimentata. Dacă ești pe aceeași lungime de unda cu ea poți cu încredere să-i urmezi sfatul. Eu recunosc ca nu am procedat chiar așa, dar mi-am dat seama târziu😉
Sper: sa mergem cu bebelina intr-o mică vacanta de un Weekend, oriunde prin țara.
Un citat preferat: “în familie, bucuria este amestecată cu necazuri și încercări. De aceea este nevoie de vigilență permanenta și înțelepciune. Familia este școala dragostei.” Arhimandrit Rafal Karelin
Câteva poze din ultima perioada:

Ma simt cel mai bun pătuț pentru ea, degeaba am cumpărat unul care se atașează la patul nostru, nu sta in el.

Ma delectez cu o cafea de orz, imi imaginez că ar fi acel espresso la care visez. Caruțul simt ca degeaba l-am cumpărat, bine ca l-am asculta pe soțul meu și am luat unul la mâna a doua. Afara nu sta in el, am făcut doar câteva plimbări cu el și atât, din când în când prin casă mai doarme in el.




Mici pofte :)

Îmi iau rămas bun pana la următoarea postare.
Mulțumesc pentru vizita!
Zile senine sa aveți!




5 comentarii: