joi, 30 mai 2024

Natura…


Natura…ce mai visam la asa un colț de rai…

Dar se întreține greu, cu multă muncă. Aproape totul trebuie stropit, curățat, tratat, udat, tuns, mulcit, legat unde este cazul… Îmi imaginam ca o să stau toată ziua în hamac cu o ceașca de cafea și o carte, să mă bucur de natură, dar mai degrabă natura este cea care se bucură de mine :))) În loc de carte și ceai, eu mai tot timpul ma plimb prin curte cu ochi de observator, să văd dacă nu cumva vre-un pom sau vre-o legumă este pe cale să se îmbolnăvească, sau este atacată de insecte nedorite. Cu mănuși în mână, blugi murdari în genunchi, și prin buzunare am: o punguță cu semințe de gazon (să mai completez pe ici pe colo), sarma de legat plante, o foarfecă, sfoara, în diferite colțuri ale curții am vase cu apă, mai multe stropitoare, în caz trec pe-acolo să ud dacă este cazul… 

Multe așteptări și convingeri legate de traiul în mijlocul naturii au fost nerealiste. Natura are ritmul ei, are regulile ei… Mai am de învățat foarte multe, mai am de plantat, de observat de analizat :))  de pus în practică cele citite…










4 comentarii: