marți, 4 iunie 2024

Jurnal

Casă 🏠 

Din dorința de a le face pe toate, săptămân aceasta mi-am început diminețile la 5, cafeaua într-o mână, mopul în cealaltă, iar în urechi căști în care ascultam rugăciunea de dimineață. Am fost foarte eficientă.



Gradina ☘️ 

În grădină mult de muncă, dar și multe bucurii. Încerc să împletesc timpul petrecut la muncă și cel de-acasă. Am legat roșiile, din lipsă de experiență am neglijat să le copilesc și acum arată ca niște copaci :)) dar au rod, asta mă bucură. Castraveti deja am mâncat 2, au fost crocanți și delicioși. Am cules al doilea castron de căpșuni, la anul vreau să le pun pânză de mulcire, să nu mai fiu nevoită să rup iarba printre ele.





Familie

 Ce bine ca se mai ține după mine cu …”mama hai să citim, știe ca la asta nu o refuz niciodată” Din fericire sau din păcate, nu mă prea mă joc cu fetița mea în nisip, nici nu ne ascundem. Mă vede tot timpul prinsă în activități de grădinărit: tuns gazon, udat plantele, cules fructe, și multe altele…în momentele mele de odihnă citim o carte și mâncăm fructe.

Grijă de sine

Aici stau prost de tot. Aș vrea să fac sport, să citesc mai mult, să mă hidratez mai mult… poate în vacanță reușesc să mă disciplinez mai bine în zona aceasta.

Job

Aici am parte de multă creativitate. Copilașii au pictat sub supravegherea mea. Este primul an de serviciu după concediul de creștere copil, mi-a prins tare bine, a fost ca o mică evadare. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu