vineri, 11 octombrie 2024

Căminul meu, un colț de rai (2)


Săptămâna aceasta a fost potrivită pentru debarasarea locuinței de lucruri inutile.
Toamna mă apucă “sindromul minimalismului” :)) așa ca provocarea a fost la fix. În fiecare zi din săptămână am pregătit o plasă cu lucruri de donat.

După o lună în care casa mi s-a umplut de hârtii, dar și de capodoperele micilor pictori de la școală, am luat înțeleaptă decizie de a-mi muta activitatea în pod. Acolo mi-am organizat un mic atelier, am improvizat cu resturile de la materiale de construcție găsite pe-acolo, și am făcut un loc în care îmi rezolv treburile legate de școală, pregătesc lucrările pentru expoziții, pictez împreună cu năzdrăvană noastră, decupăm. Cel mai frumos lucru este ca aici nu trebuie să strângem după noi, dezordinea este la ea acasă, o dezordine specifică unui spațiu în care se creează :)) Mult timp podului era un loc magic și plin de mister pentru fetița mea, un loc plin cu jucării (cum este și acum), un loc în care nu avea voie, acum este  foarte încântată și fericită ca putem să mergem împreună acolo să facem cele mai frumoase activități.



In felul acesta spațiul de locuit a devenit mai curat si mai ușor de întreținut.
Saptamana aceasta chiar am debarasat la greu, ne pregătim să renovăm mansardă și a fost nevoie să organizez totul prin cutii ca să fac loc pentru lucrări. O activitate epuizantă pentru mine, de multe ori mi-a fost foarte comod să urc în pod lucruri pe care nu le foloseam, în timp acestea s-au adunat și acum trebuie să le sortez. Mi-am făcut o listă: “cui aș putea să  dau din lucrurile vechi” și am 5 pe listă, cat de curând  acestea vor merge la noii proprietari.
Abia aștept să ma simt liberă, fără povară lucrurilor inutile. Sper ca după tot acest efort să îmi învăț bine lecția, să nu mai adun, să arunc, sau să donez la momentul potrivit. 

Voi v-ați debarasat casele săptămâna aceasta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu