duminică, 6 octombrie 2024

Căminul meu, un colț de rai

Ce provocare minunată: “căminul meu, un colț de rai”, mulțumim Irina! 
Luna octombrie este atât de potrivită pentru această provocare, după o vară în care am stat prin grădină , după  un septembrie în care jobul a fost foarte solicitant, cu multe de organizat, în octombrie parcă ne liniștim și începem să simțim nevoia de ne reîntoarce spre cămin, de a face din el un colț de rai.
Săptămâna aceasta trebuia să încetinim ritmul, iar eu mi-am găsit cea mai bună metodă de a face asta: lectura, prilej bun de a mă odihni și fizic și psihic. O lungă perioadă de timp nu am mai citit o carte, multe începute și nici una pe gustul meu. Sper ca aceasta să fie ce trebuie. 


După muncă am venit cu drag acasă și abia așteptam sa-mi adorm fetița ca să fug repede să-mi fac o cafea, sa mă cuibăresc în hamac și să citesc. Pisica aștepta și ea acelaș lucru :)))
Grădinăritul, viața la curte, plantele… câtă bucurie îmi oferă, nu mă abțin și sunt cu ochii pe noi plante și specii de flori care mi-ar îmbogăți spațiul verde din jurl casei.
Săptămâna aceasta am plantat câteva conifere și flori luate de pe la vecini.

Se face frig afară și simțim nevoia de supe calde, aromate și delicioase.



Sper ca și voi ați reușit să încetiniți ritmul!
Un octombrie minunat să aveți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu