duminică, 7 octombrie 2018

Caminul meu un colt de rai (1)


Conform provocarii initiate de Irina, saptamana aceasta a trebuit sa incetinesc ritmul. Am incercat sa nu ma grabesc si sa ma detasez de tot ce e negativ si pot sa zic ca mi-a prins tare bine. Chiar si in trafic, unde am putut i-am lasat pe altii in fata, la coada la cumparaturi am incercat sa fac la fel. "Eu am timp, nu ma grabesc!" asta a fost fraza pe care am incercat sa o repet saptamana asta ori de cate ori am avut ocazia. Din aceasta provocare am invatat ca a incetini ritmul inseamna a avea rabdare, a fi calma, in felul acesta iti gestionezi energia in mod intelept. Activitatile in sine nu se schimba, dar atitudinea noastra ,DA! Multumesc Irinei pentru provocare.


Prin faptul ca ma tin inca de obiceiul de a ma trezi la 5 dimineata, am reusit sa am parte de acele momente de a sta in liniste, constienta de mine.
Mi-a dat de gandit intrebarea de marti: "Ce ma oboseste si ma incarca psihic si emotional?Ce pot face pentru a ma simti mai bine?" ma oboseste lipsa spatiilor de depozitare din casa, ca sa ma simt bine trebuie sa chem niste mesteri sa-mi mai faca cate un dulap pe ici pe colo ca sa nu stau cu lucrurile in tot felul de cutii :)
Lumnarica a avut locul ei pe masa mea!

Sotul meu s-a intros din calatoria lui, a preluat o parte din atributii, in felul acesta am putut sa ma focusez pe treburile mele.


Cu aceste minunate flori mi-am decorat casa in asteptarea oaspetilor dragi, nasii nostri, care au fost in vizita pe la noi :)
Mi-as dori ca la un moment dat sa schimb traseul, sa nu mai car flori din piata ci sa le iau direct din gradina mea, dar deocamdata o sa visez, o sa ma bucuru de ce am si o sa sarbatoresc un an de cand ne-am mutat in apartamentul nostru :) 
Mi-am dat seama ca e totusi dragut sa tii un blog, poti sa vezi ce anume ai gandit si ai trait cu un an in urma. Asta am facut eu, azi mi-am recitit postarile din octombrie anul trecut si am zambit cu nostalgie la unele lucruri :)
Am incheiat saptamana votand un "DA" ferm, pentru familie!


"Cine isi inchipuie ca toate fructele se coc odata cu ciresele, nu stie nimic despre struguri."  (Paracelsus)

4 comentarii:

  1. Ce flori frumoase aveti! Ma bucur pentru pacea de saptamana aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac mult de tot. Sunt o combinatie, "voalul miresei" in ghiveci si cateva fire de flori dintr-un buchet cumparat de la o batranica din piata :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cred ca in orice casa e minunat daca este un mediu cald si plin de pace ::)

      Ștergere