duminică, 14 octombrie 2018

Caminul meu un colt de rai (2)

Saptamana aceasta conform provocarii initiate de Irina, a trebuit sa ma conectez. Eu zic ca mi-a reusit, mai ales ca am avut parte si de o mica escapada de cateva zile la munte, a fost un moment prielnic de a medita si de a fi prezenta acolo in mijlocul naturii. De meditat nu stiu cat am meditat, dar de admirat peisajul frumos de acolo am reusit.
In aceasta saptamana a trebuit sa scriu in jurnal. Am scris. Nu chiar trei pagini, dar am scris in fiecare zi in agenda mea :)



Asa cum ne-a recomandat Irina am incercat sa imi fac mai mult timp pentru rugaciune si pentru liniste.
Mi-a placut recomandarea de marti, "5 activitati pe care imi place sa le fac?". Una din activitatile mele preferate, dar pe care o aman, sunt 30 de minute de gimnastica acasa, exercitii simple facute pe covorasul meu primit anul trecut cadou de Mos Nicolae :) o actitivate dupa care ma simt tare bine, desi nu ma costa nimic sa fac asta, si sunt si constienta de beneficiile unei astfel de activitati facuta in mod regulat, mereu o las pe ultimul loc.



"Cand Dumnezeu pare ca tace in viata noastra, lucrarea Lui este tainica si nevazuta, dar mare si puternica." Pr. Ciprian

10 comentarii:

  1. Si eu tot aman sportul,dar cred ca de azi ma apuc,nu mai las pe maine.Asa de mult imi place agenda ta,eu nu stiu sa mi-o fac,dar o sa mai studiez.Sunt file printate si prinse intr-un dosar?Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea sa fac sport in mod regulat, cred ca acesta este secretul! Da, agenda mea consta din foi printate si prinse in dosar. Este bine sa-ti faci agenda adaptand-o la regimul tau si la activitaile pe care le faci, doar asa o sa iti fie utila. Te pup, spor!

      Ștergere
    2. Corect,asa vreau sa-l fac,adaptat la activitatile mele.Multumesc!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Le editez putin in photoshop, dar nu cred ca ce fac eu e tocmai editare :) Totusi programul este foarte interactiv, o sa iti placa :)

      Ștergere
  3. Cat de frumos este la tine...chiar un colt de rai...
    Primesti vizite?
    Pup!

    RăspundețiȘtergere