sâmbătă, 14 septembrie 2019

Primul jurnal de toamna

Adus in blogosfera de Corcodusha.
sursa imagine: pinterest.com

ASTAZI: vineri 13 septembrie. Simt ca va fi o zi foarte buna. Am in plan sa merg in Mall, as vrea sa-mi iau acea geanta draguta pe care o caut demult.  Sotul meu este plecat, in interes de serviciu, asa ca azi fac shoppingterapia :D

SUNT RECUNOSCATOARE: pentru persoanele in care avem inceredere si la care mergem dupa sfaturi.

MA GANDESC: la modalitati prin care sa mentin casa curata cu putin efort si  putin timp. Vesnica problema :))) si sa folosesc timpul castigat pentru citit, pentru putin sport, poate si pentru crosetat, mi-ar placea sa incep sa crosetez ceva simplu, prea imi fac pofta bloggeritele pe care le urmaresc :)

SPER: sa fiu mai ingaduitoare si mai rabdatoare cu cei din jur, mai ales cu cei care nu sunt chiar pe gustul meu. Se zice ca aproapele este un fel de oglinda duhovniceasca pentru noi, poate chiar un fel de proiectie a noastra in exterior si ce vedem noi in aproapele nu este altceva decat noi insine, vedem in aproapele doar neajunsurile de care noi insine suferim...

CITSEC:  este in asteptare cartea "Zuleiha deschide ochii", asa ca e devreme sa ma dau cu parerea. Recenziile sunt foarte bune!

IN BUCATARIE: dupa cum ziceam, am ramas singura pentru cateva zile si in bucatarie nu e nimic gatit. Fructe, iaurturi, rosii si branza...cu asta o sa ma alimentez eu zilele astea. Maine e zi de post si poate, poate imi fac o mancare de spanac, imi place mult spanacul.

CE MAI MESTERESC: la aceasta rubrica ar trebui sa scriu "ce mai cumpar" din pacate mai mult cumpar de cat mesteresc :)))

IN CASA: e bine, geamurile sunt deschise, se simte aerul racoros de toamna.

AZI: vreau sa fie ziua mea :D o sa fac doar acele activitati care imi aduc bucurie.

VREAU: sa merg la tara duminica asta, sa stau la curte, e o manastire acolo si as vrea sa merg la slujba de dimineata, ca tot a ramas masina in grija mea, sa profit de ea :D

AM INVATAT: ca daca intind hainele la uscat intr-o forma corecta, calcatul iti ia foarte putin timp si efort, iar unele rufe necesita  doar sa fie aranjate :) Tarziu de tot am descoperit acest lucru, dar am inceput sa-l practic.

SAPTAMANA CARE A TRECUT: A fost foarte diversificata si draguta. Cu dimineati racoroase. Am fost si la curte 2 zile, unde vreau sa ma si intorc la final de saptamana.  Am ajutat pe cineva cu niste activitati creative pentru copii...Sper sa mai am parte de astfel de saptamani :)

UN CITAT PREFERAT: 
,,Prin ceilalti, viata ta devine mult mai ampla, mult mai frumoasa,
mult mai inalta, mult mai colorata, mult mai adevarata!
Devii mult mai puternic cu fiecare om pe care il intalnesti!" Pr. Ciprian

IMI PLAC: diminetile de toaman.


CATEVA POZE DIN SAPTAMANA CARE A TRECUT: 


Am inceput saptamana la tara si tot acolo as vrea sa o si inchei :)

 Rosii din gradina, sunt cam pe finalul recoltei, dar bune de tot!

Ce minunat este sa mergi in gradina in loc de piata :) Nu stiu cat de minunat este sa si ingrijesti tot ce-i aici, dar merita!!!



Inca o saptmana in care iarasi am facut bagaje :)))

Un weekend minunat va doresc! Sa mai profitam inca de vremea frumoasa!

4 comentarii: