luni, 7 februarie 2022

Altfel de zile...

 

Câteva zile am zăcut...din toate punctele de vedere. Ne-am îmbolnăvit de Covid eu și soțul, bebelușă este bine, nu a avut nimic,  am stat in casa și ne-am tratat așa cum am putut. Au fost câteva zile grele in care am făcut febra, m-am simțit stoarsă de puteri nu am putut  să ofer acceasi energie și bună dispoziție cum era ea obișnuita, dar a trecut .
Acesta a fost tratamentul meu împotriva la omnicron. Mi-a trecut mai greu, pentru ca alăptez am mers pe ceva mai naturist, dar a dat rezultate bune 🙂.


Prima plimbare după izolare. Vremea a fost minunata, bebelușa a dormit aproape tot timpul cât ne-am plimbat. Am carat 8 kilograme de dragoste aproape 2 ore. Slava lui Dumnezeu ca sunt bine cu spatele :)))

Partea buna la toată boala a fost ca am stat toți trei împreuna 24 din 24. Am reușit sa comunicam mai mult și mai bine, după ce a trecut starea de rău zilele chiar au fost frumoase, cu distracție, joc, rostogoleli, plâns, adormit. Am avut timp sa comandam piscinuta pentru bebelina, s-a bălăcit de minune in ea :) 

Aproape toți prietenii din jurul nostru au făcut boala, era inevitabil să nu ne îmbolnăvim și noi. Mulțumim lui Dumnezeu, acum suntem bine, sănătoși.

Până la următoarea postare îmi iau rămas bun. Mulțumesc pentru ca ați vizitat bloguletul meu. 

4 comentarii:

  1. Ce bine ca ați trecut cu bine peste boala, Daniela! Multă sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim! Am trecut fără prea multe complicații, suntem bune!

      Ștergere
  2. da, cred ca de omicronul asta nu scapa nimeni, macar nu e asa oribil ca delta.Eu am fost functionala, nu m-am simtit prea rau, doar ca m-a durut gatul destul de tare o zi.Cred ca a contat vaccinul.Ne-am tratat cu paracetamol , nurofen, isoprinosine si pastile pentru gat.E voinicuta mititica.Eu doar cu carut am fost la toate, n-am putut deloc sa le car, din cauza spatelui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paracetamol am folosit și eu la greu. La noi tusea puternica a fost cel mai deranjant simptom. Carutul sper să-l folosesc când o sa stea in funduleț și va fi interesată sa vadă totul din jurul ei, acum nu vrea sub nici o forma :)))

      Ștergere