duminică, 13 februarie 2022

Iz de primăvara

Saptamana trecută a fost cu zile foarte plăcute, cu soare și temeraturi de +14 grade.
Ca o mămică responsabilă ce sunt, mi-am scos puiul afara pentru vitamina D, am ieșit la plimbări lungi, am colindat parcuri și străzi de dragul zilelor călduroase. In plimbările noastre am descoperit o patiserie cu placinte delicioase și un magazin de haine second hand foarte drăguț. Partea proasta a fost ca eu ajungeam acasă stoarsă de puteri, obosita de la atâta mers pe jos, iar bebelina, după atâta somn avea chef de joaca :))) Totuși soarele mi-a adus o stare de bine, așa ca a meritat efortul.


Mâncarea, o alta prioritate in perioada aceasta cât alăptez. De fapt prioritățile sunt următoarele: bebe, mâncarea și curățenia. 

Piscinuța noastră, moment de distracție in fiecare seara. Sa vedem cât va veni factura la apa :)))
Profit ca am mâinile libere, prin casa se găsește tot timpul de făcut câte ceva.

2 comentarii:

  1. Poza din baie e teribil de drăguță!!! Efectiv, o dulceață!
    Foarte bine ca îți faci timp sa ieși cu micuța, va prinde bine la amândouă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim! Ieșim destul de des, și de doua ori pe zi, și pe ploaie și pe vânt. De cum am venit cu ea acasă din spital am scos-o zilnic, vecinii mi-au luat seama. Soțul meu rade și-mi zice ca dacă stăteam la casă o creșteam direct afara :)))

    RăspundețiȘtergere