duminică, 27 februarie 2022

Cum ma îngrijesc ca mămică


La ceva timp după ce am născut, am început sa primesc aluzii ca par cam nîngrijită :))) Recunosc ca nu am plecat urechea la toate replicile neplăcute, nici înainte nu eram eu vre-o cochetă, dar acum după câteva luni am simțit ca e momentul potrivit sa introduc câteva obiceiuri de îngrijire in rutina mea zilnică. 

Când ești mămica timpul este foarte prețios iar pe parcursul unei zile, momente in care lași o treaba neterminata și alergi la Bebeluș sunt destul de multe. In primul rând dimineața aranjarea parului, dacă nu fac acest lucru dimineața, risc sa umblu toată ziua nepieptănați, bine ca acum este iarna și am la indamana o căciula sau glugă, dar vine primăvara și ar fi drăguț sa ies la plimbare cu un coc bine aranjat sau o coada împletită frumos pentru ca acestea sunt coafurile mele cu o bebelușă dornica sa apuce tot ce prinde in jur.

De câteva zile, seara folosesc o masca de fata din farmacie, gata preparata, o țin 10 minute pe fața, se curăță ușor iar rezultatul este un ten hidratat și luminos.

Pe lângă masca de fata, tot seara după ce adoarme bebelina, folosesc un aparat de masaj prin electrostimulare cu electrozi. Nu am voie sa am dureri de spate, bebelina adora sa fie purtată in marsupiu :)))

Cât mai multă hidratare. Ceaiuri, supe, compoturi, apa, toate sunt binevenite, m-a ajuta în alăptare.


Hidratarea este pe primul loc.


Părere mea este ca Frumusețea vine până la urma din interior :)

Mulțumesc pentru vizită! 

2 comentarii: