sâmbătă, 10 august 2024

Pe final de vară


Strangem roadele… Gradina nu se oprește să ne ofere bucurii: smochine, struguri, prune, mere, pere, toate s-au copt, unele mai mult altele mai puțin, dar ciugulim din toate și pana la masa de prânz nu flămânzim chiar de tot. Gustarea de fructe o luăm direct din grădină, altădată trebuia să o iau cu mine în rucsac, să o mâncăm în parc pe o bancă, cu un zgomot de mașini pe fundal. Ce bine ne este acum…


Am racit ca in toiul iernii, aerul uscat de-afara mi se parea ca e fatal pentru nasul meu. Ceai cald in august…mai lipsea sa aprind focul in șemineu și peisajul era chiar unul de iarna :))

Săptămâna aceasta am mai organizat câte ceva prin casă, haine, cărți, sertare pline cu tot felul de lucrușoare. Am mai refăcut stocuri de tricouri pentru grădiniță, aș fi vrut să găsesc ceva cu imprimeuri, să nu se vadă petele atât de mult, dar nu am găsit, o să mai caut…
Trebuie să mă ocup și de mine. Haine am de anul trecut. Ce ține de ritualul de frumusețe vreau să-mi iau câteva măști de față, niște șosete exfoliante pentru picioare, o cremă mai grasa pentru călcâie, după o vara în grădină picioarele arată într-un fel anume, nepotrivite pentru sandale :))) trebuie îngrijite! 
Dimineața se simte aerul răcoros de toamnă…
Ne mai bălăcim zile numărate în piscină, ne mai bucurăm încă puțin de zilele cu program lejer de relaxare…





Facem “torturi” din nămol, cântăm “La mulți ani!” ne jucăm de-a magazinul, de-a doctorul :))) toate în timp ce mai fac mici treburi prin grădina care se pregătește de toamnă.
Întrezărim primele frunze îngălbenite… 


Serile sunt foarte plăcute, răcoroase. E minunat să te odihnești admirând grădina.
Voi cum vă petreceți serile de august?

2 comentarii:

  1. vai, parca asa repede a trecut concediul asta!si eu stau seara afara pe leagan, e ff placut

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este de frumos la țară...Ador nopțile sa stau afară să ascult cântecul greierilor, fluturi venind la petunii ...etc...ce repede trece și timpul...

    RăspundețiȘtergere