duminică, 8 ianuarie 2023

Bucurii de Ianuarie/ săptămâna 1


Particip cu drag la provocarea lansată de Irina: bucurii de Ianuarie :)

Colțisorul meu confortabil

Colțisorul meu este la bucatarie, un loc in care pot sa văd priveliștea din gradina prin ușile de sticlă si in același timp sa aud  si claxonul bebelinei in caz ca se trezeste. Îmi place sa stau ghemuită sa beau ceva cald, sa ma uit afara, sa meditez, sa citesc, sa scriu pe blog.

Proiect creativ

Înainte sa va spun despre proiectul meu creativ o sa las aici un banc: un student a învățat din toată materia pentru examenul la biologie doar anatomia purecului, la examen i-a căzut subiectul cu pestele, ca sa iasa din situație sărmanul student a început sa povestească: peștetele sta în apa, pe suprafața cuprului are solzi, dar dacă peștele ar fi avut păr, cu siguranța ar fi avut si pureci, iar purecu… si studentul a povestit tot ce a învățat despre purec :)) 

Asa si eu, nu am timp, dar sunt creativa, îmi place sa lucrez la ceva nou, sa văd ca iese ceva din mâinile mele, dar daca as fi avut timp, cu siguranța mi-aș fi luat toate cele necesare si as fi început sa lucrez la o vesta de genul acesta: 


Tratată săptămânii

Săptămâna aceasta am mâncat peste pe grătar, fooarte delicios si potrivit după mesele copioase de sărbători. 


Plante, flori

Săptămâna aceasta am admirat brăduțul, mai mult partea de sus, cea de jos demult nu mai are globuri, mai ușor de mine când va trebui să-l strang :)))

Pe cel de-afară nu l-am mai împodobit, deși când am cumpărat terenul, visam la cum împodobim acest brăduț minunat, dar nu este singurul vis care nu s-a realizat :)) visam si la găini, la un grădinărit mai intens, la un gazon perfect, toate necesita munca si atenție, deocamdată aceste resurse sunt îndreptate spre fetița mea :)




Lumini si luminițe



Grija de sine

Săptămâna aceasta m-am tuns singura :)) nu mai suportam acei centimetri de par uscat din coada mea, dar nici nu am vrut sa plec de-acasă si sa pierd timp într-un salon pentru asa un lucru mărunt. De la o vreme fac orice ca sa evit drumurile in oraș :)) Pe YouTube sunt multe tutoriale cum poți sa te tunzi singura. 



Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal

Sunt recunoscătoare pentru ca avem un cățeluș vesel si zglobiu cu care ne jucam ori de câte ori ieșim in curte. Am găsit si un veterinar la câteva străzi de noi, a venit acasă l-a vaccinat si deparazitat, asa ca am scăpat de făcut drumuri in oraș cu cățelul prin mașina ca sa-i facem toate cele necesare din punct de vedere medical.


Cam asta a fost prima noastră săptămâna din Ianuarie :) Sa vedem ce o sa ne aducă următoarea săptămână.

2 comentarii:

  1. Ai avut o săptămână minunată! Îmi place cum îți canalizezi toate resursele către micuța ta. Va crește cât ai clipi și se vor așeza altfel lucrurile, vei avea timp și pentru celelalte lucruri pe care acum nu le poți face.
    Maica Domnului să te acopere și să te ajute în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere