duminică, 15 ianuarie 2023

Bucurii de Ianuarie/ săptămâna 2

 
Particip cu drag la provocarea lansată de Irina: bucurii de Ianuarie :)


Colțisorul confortabil

Tot la masa din bucatarie m-am simțit confortabil si săptămâna aceasta.


Proiect creativ

Aici tot la o vesta de lâna as fi lucrat cu mare drag, dar momentan doar visez… 


Tratatia săptămânii 

Nu știu cum se numeste, dar este comestibilă si cel mai important este ca aceasta mâncare s-a pregatit fără supravegherea mea, a fost delicioasa, ne-a prins tare bine la masa de prânz când am intrat in casa după plimbare :)




Plante, flori

Am strâns brăduțul, l-am urcat in pod si in locul lui au revenit plantele mele preferate, cuminți si nepretențioase.



Lumini si luminițe

Am ieșit intr-o seara sa dau mâncare la cățeluș si am surprins casa noastră cu luminile aprinse :) 



Grija de sine

Mi-am luat o rochie neagră din in, sper sa îmbătrânesc în ea :)) Am ales-o clasica, dintr-un material natural prietenos cu pielea, neagră, nici prea lunga, nici prea scurta,  foarte comoda, are buzunare, nasuri ca sa o pot alapta pe bebelină. Este mai mult de primăvara, oricum nu a mai rămas mult :)



Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal

Săptămâna aceasta a plouat in fiecare zi. Sunt recunoscătoare ca am făcut față nămolului :))) Nu am vrut sa renunț sub nici o forma la ieșirile si plimbările noastre prin curte si pe străzi chiar dacă asta presupunea o munca in plus din partea mea :) Am ieșit in fiecare zi, si am curățat cizmele in fiecare seara!! 






Spre finalul săptămânii ne-am bucurat si de putina zăpada.

Aștept un pic de soare, poate următoarea săptămâna ne vom bucura de el.

6 comentarii:

  1. Ce amintiri am cu noroiul din copilărie și pe încălțări dar mai ales ca o gamă largă de plăcinte și ale soiuri de mâncare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi cred ca vom rămâne cu amintiri frumoase :)

      Ștergere
  2. Daniela, deci bradul este artificial, nu mi-am dat seama până acum, cât de bine arăta. Am căutat și noi anul acesta brad artificial, dar în orașul nostru micuț, nu prea am avut ce alege. Nu pot spune că am văzut ceva frumos. Erau și scumpi și urâtei.
    Rochița îți vine foarte bine, îmi place acest croi.
    Ce minunat că ieșiți așa des, și fetițele mele, in această perioadă, se fac ca două purcelușe.😄
    O noapte liniștită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la dedeman au brazi arificiali f frumosi, si se pot comanda online.Si la jysk.Daniela trebuie sa te dotezi cu cizme de cauciuc .Si pe strada noastra e noroi, ca nu e asfaltat

      Ștergere
    2. Cizme de cauciuc chiar o să-mi iau, și un lighean cu apa la intrare nu mi-ar strica :)))

      Ștergere
    3. Andreea, noi brăduțul l-am luat din Auchan, era ultimul, are si un defect dar nu se vede :)) Ieșim afara, in casa sunt in pana de idei de activități cu fetita mea.

      Ștergere