duminică, 29 ianuarie 2023

Bucurii de Ianuarie -săptămâna 4

Particip cu drag la provocarea lansată de Irina: bucurii de Ianuarie :)


Colțisorul meu confortabil

În colțisorul meu confortabil stau de cele mai multe ori când doarme fetița, pe la prânz, la masa din bucatarie citesc si beau cafea.

Proiect creativ

Doar visez…

Tratatia săptămânii 

Săptămâna aceasta am uitat sa fac poze la ceva delicios ce am avut pe masă. Eu oricum sunt mai tot timpul flămândă :))) mănânc în mare parte ce rămâne de la ea. O jumătate de banană este perfecta pentru un stomac gol a cărei stăpâna nu s-a îngrijit sa pună ceva in el înainte de plimbare


Plante, flori

În grădină avem deja usturoi, ceapa si lalele :) Intenționez sa pun cu bebelina pătrunjel, mărar, spanac, rucola, acestea nu necesita multă îngrijire.




Lumini si luminițe

Saptămâna aceasta am încercat sa menținem candela aprinsa cât mai mult.

Grija de sine

Am avut câteva zile in care m-au copleșit treburile casnice si am reușit sa rezist tentației de a strange prin casa si a-mi oferi in schimb câteva momente de liniște, savurând o cafea, fara sa fac absolut nimic cât a dormit bebelina.



Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal

Sunt recunoscătoare pentru ca petrecem mult timp în natura :) Mi se umple sufletul de bucurie la gândul ca vine primăvara si anul acesta o sa pot sa fac prin curte mici activități de grădinărit cu bebelina pe lângă mine, e deja măricică si sper sa fie posibil acest lucru :)


Sper ca ați avut o săptămâna minunata! 



3 comentarii:

  1. Are 1 an fetița?
    Să-ți trăiască!
    Mă bucur că ți-ai oferit astfel de momente!
    Meseria de mămică aduce multe provocări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cafeaua aceea arată delicios, și eu am uneori nevoie de câteva minute de liniște înainte de a mă apuca de treabă, gătit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super activitati, super timp petrecut in familie, nu mai stiu cum este sa nu am serviciu si sa stau cu bebelina acasa...sunt clipe de valorificat, dupa ce incepi serviciul (daca o sa faci asta), o sa zboare timpul si mai tare, parca la patrat. Mi-ar fi de folos sa faci niste poze cu gradinaritul (patrunjel, marar as vrea sa pun si eu si cateva floricele.) Nu am pus niciodata si ne mutam la casa cam intr-o luna sper si o sa fie totul nou pt mine dar tare mi ar placea sa cochetez cu aceasta idee. O sa tb sa aducem pamant fertil si apoi...sa vedem. daca ai niste sfaturi pentru incepatori, sa tii cont si de mine, mersic!

    RăspundețiȘtergere