duminică, 22 ianuarie 2023

Bucurii de Ianuarie -săptămâna 3

Particip cu drag la provocarea lansată de Irina: bucurii de Ianuarie :)

Colțisorul confortabil

În acelasi loc, la masa din bucatarie m-am simțit confortabil, săptămâna aceasta chiar am deschis ușile, a fost atât de cald.


Proiect creație

Cu mare drag as lucra la o vesta, dar nu ma pricep, si nici nu am cele necesare, ar trebui sa caut un tutorial pe întelesul meu.



Tratatia săptămânii 

Săptămâna aceasta am mâncat paste, foarte simplu de făcut, au fost gustoase :)


De câteva săptămâni bebelina își mănâncă ciorba de la prânz cu lingura, din aceeași farfurie din care am mâncat eu când eram mică. Ma bucur ca se mai simplifica puțin treaba, din ce in ce mai putina asistenta din partea mea la masa și nici nu mai arunca așa mult pe jos.

Plante, flori

Singurele plante din toată casa noastră, flori care nu se supăra dacă uit de ele, au lumina suficientă, le ud când îmi aduc aminte…As vrea sa iau pentru fiecare din ele niște ghivece înalte, foarte mari, in culori deschise, sa nu le mai țin pe scaune, trebuie sa caut sa văd ce găsesc.


Lumini si luminițe

Săptămâna aceasta nu am reușit sa surprind nici o luminita din casa noastră.

Grija de sine

Săptămâna aceasta mi-am făcut o regula, imediat ce adoarme bebelina m-a apuc sa fac câteva exerciții de gimnastica pe care le mai țin minte. Când o sa îmi fac cu adevărat un obicei din asta, o sa caut pe YouTube niște exerciții mai bine gândite. M-am simțim foarte bine după ele, mai energica si mai bine dispusă.



Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal

 Sunt recunoscătoare pentru acele câteva zile de soare pe care le așteptam. Vremea a fost cu de toate si cu soare si caldura si vânt si ploaie. A fost o săptămâna bună, vorba mătușii mele: toate sunt bune, numai noi suntem răi…

Ador sa ieșim afara sa căutam râme, gândăcei, mușchi, melci, pietricele… Parca îmi retrăiesc propria copilărie :) nu am avut jucăriile ei când eram mică, nu ma regăsesc si ma obosesc culorile atât de țipătoare ale jucăriilor din comerț, unele mai au si diferite sunete care ma obosesc pur si simplu(la unele am scos bateriile) au si ele rolul lor în dezvoltare, dar mie tot în natura mi se pare mai interesant…deși consuma mult timp statul pe afara, in medie 4 ore pe zi, în casa multe rămân nefăcute, ce bine ca multe se fac fără implicarea mea directa.




Sper ca si voi ați avut o săptămâna buna. O așteptăm pe următoarea, indiferent ce ne va aduce le vom primi pe toate cu bucurie.

4 comentarii:

  1. Ai avut o săptămână minunată, Daniela! E foarte frumos la tine acasă, iar din postările tale reiese starea de liniște și dragostea cu care o îngrijești pe mica ta minune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Fac si eu ce pot si ce ar face orice mamica, dăruiesc ce am mei bun!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase poze! Sfarsit de Ianuarie minunat!

    RăspundețiȘtergere