marți, 3 ianuarie 2023

Planuri 2023

 Suntem la început de an, toată lumea își face planuri grandioase, iar eu visez la un somn bun si la momente de tihna si liniște cu mine însumi :)) Simt că m-am pierdut pe undeva pe drum.

In anul care vine vreau sa-mi acord mai multă atenție mie însumi, bebelina deja a crescut, are un program mai organizat si de mine depinde dacă pot sau nu sa strecor aceste momente de care am nevoie, sa ma încarc si sa dau mai departe din energia si din pofta mea de viața.

In linii mari vreau sa ma pun pe primul loc, sa investesc in starea mea de bine nu din egoism ci din dragoste si respect pentru făptura de mine pe care a creat-o Dumnezeu. 

Mai concret:

Vreau sa merg la somn mai devreme ca sa fiu odihnita sa gândesc limpede si sa acționez cu dragoste, răbdare si blândețe a doua zi.

Vreau sa continuam sa petrecem timp in aer liber si in natura cât de mult se poate pe parcursul unei zile. Niciodată natura nu m-a dezamăgit, chiar si atunci când ies afara obosita, fara prea mult entuziasm, soarele, copacii, plantele, pământul, pietricele si animăluțele îmi preiau stările neplăcute si ma întorc in casa cu alt tonus.

Vreau sa fac mișcare, avem o bicicleta pe care s-a pus praful, intenționez sa o folosesc cu mult spor.

Vreau săptămânal sau o data la doua săptămâni sa chemam prieteni pe la noi, la masa. 

Vreau sa minimalizez casa si tot ce ma înconjoară.

In fiecare luna vreau să-mi iau o piesa vestimentara din materiale naturale, chiar dacă costa mai scump. Nu mai sunt in creștere, nu sunt nici genul care sa se îmbrace după cum se schimba moda. Prefer haine rezistente in timp, sa le simt plăcute pe piele, putine dar bune. Acum nu mi-ar strica un pulover din lâna merinos.

Sa citesc, sa ascult materiale audio despre educația copiilor, despre dezvoltarea mea.

Acestea ar fi planurile pentru anul care a început. Sper măcar o parte sa le duc la bun sfârșit.

3 comentarii:

  1. ce planuri frumoase, Doamne ajuta in toate!azi m-am invartit si eu pe langa bicicleta, si a noastra e prafuita rau, dar in loc sa ma sui pe ea am plantat ceapa :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor! Bucură-te de aceste clipe. Timpul va trece foarte repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te ajute dumny!te urmăresc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere