vineri, 7 iunie 2024

Jurnal 📝


CASĂ 🏡 

Am reușit să fac curat în dulapul fetiței, vremea a fost foarte schimbătoare, până nu demult am păstrat și haine groase și subțiri, s-a format o mare aglomerație… 



GRĂDINA

Am încercat să scap de buruieni, sau să găsesc soluții pe termen lung aplicand diferite metode, în unele zone am stropit cu erbicid, în altele am folosit pânză de mulcire mascată cu scoarță decorativă. Caut diferite metode să-mi ușurez munca în grădină.



In toamna am plantat afini, acum avem rod, abia aștept să se coacă.


FAMILIE

Ieri am pictat împreună, ca orice copil este fascinată de culori, de mâzgălit și de experimentat cu amestecurile de culori. 




GRIJA DE SINE

Săptămâna aceasta am făcut tot posibilul să-mi încarc rezervorul sufletesc citind zilnic din psaltire, într-o poieniță din grădina, sub un măr foarte rodit, cat fetița își făcea somnul de prânz.




JOB

Se simte spiritul de vacanță, copii abia o așteaptă, la fel ca și noi :))
Mi-am luat o carte “Arta pe o înțelesul copiilor” mi-a plăcut foarte mult cartea, am găsit câteva explicații geniale.





4 comentarii:

  1. Foarte frumos tot ce găsesc aici! Te validez din suflet! Noi suntem în construcție cu casa, lucram la interior. Anul acesta nu cred ca ne vom muta, însă lucrăm grădina și suntem foarte încântați.
    Predai educație plastică? Eu predau Religie ortodoxa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizită, Maria! Educația plastică predau :) Și eu eram tare nerăbdătoare să ne mutăm.

      Ștergere