marți, 11 iunie 2024

Jurnal 📔

 CASĂ 🏡 

Zilele acestea am făcut bagajul soțului care pleacă pentru câteva zile. 


GRĂDINĂ

Roșiile parcă nu se mai coc și eu ard de nerăbdare să le gust,sunt destul de măricele, îmi pare rău ca nu le-am copilit. Solarul arta ca o jungla :)) 

Un oaspete nedorit pe peluza de gazon, care și așa nu arată extraordinar. Avem un nuc foarte mare și de când ne-am mutat mă ambiționez să cresc gazon la umbra lui, nu mă dau bătută, anul acesta gazonul arată mult mai bine decât în primul an. Le declar război acestor cârtițe :)) 

FAMILIE

Au venit niște călduri de simți ca ești în cuptor. Fetița s-a bălăcit, anul trecut am avut o piscină gonflabila pe care a spart-o pisica, anul acesta ne bălăcim în vase de plastic, vase în care colectăm apă pentru a uda grădina.


Am citit, este o activitate 
care ne place la amândouă.

GRIJĂ DE SINE

Îmi este dor să pictez… dar parcă nu-mi ajunge niciodată timpul pentru asta…
Am început să fac gimnastică, aș vrea să caut in pod mingea mea de fitness, mă simt foarte bine să fac exerciții cu ajutorul ei.

JOB

Am încheiat mediile, toți așteaptă vacanța :) Eu ar trebui să învăț pentru un examen, dar nu am spor deloc.

Un comentariu: