luni, 16 decembrie 2019

Craciunul...din ce in ce mai aproape :)

Zilele acestea am dat start pregatirilor pentru sarbatoarea Nasterii Domnului si am inceput cu  decorul anumitor zone din casa.

De mult timp vroiam sa confectionez o coronita de brad :) Anul acesta mi-a reusit. Am facut rost de cateva crengute. Mirosul e tare frumos, a proaspat, a padure, a brad, a fost o placere. 
Inca nu este varianta finala, vreau sa-i mai adaug anumite elemente :)

*  *  *
Tot zilele acestea am reusit sa reconditionez vechea masuta din lemn :) Initial am vrut sa o arunc, dar mi-a fulgerat prin minte ideea de o vopsi, si nu-mi pare rau. Sunt multumita de rezultat, mi-a facut mare placere intreg procesul :)  Nu vreau sa ma opresc aici, am in plan sa mai fac ceva asemanator, am pus ochiul pe un scaun vechi de la tara, as vrea sa il reconditionez si pe el, dar poate la primavara, intr-un weekend. Pentru aceasta activitate iti trebuie spatiu de desfasurare, vopseaua are un miros specific si la bloc nu e chiar confortabil :)
Dupa sursele din care m-am documentat, suprafata trebuia pregatita inainte de vospire, asta am facut si eu, cu ajutorul unei benzi late din abraziv pe suport  smirghel.

Pe aceasta masuta voi pune bradutul de Craciun :)

*  *  *
As vrea in seara aceasta sa-mi pregatesc felii de portocale si lamai, sa le usuc, o sa-mi prinda bine la decor.

Intr-o casa impodobita se simte si mai mult spiritul de sarbatoare :)

4 comentarii:

  1. Poți sa îmi trimiți și mie o coronita, de când îmi doresc una😄!! Nu am apucat sa decorez casa, încă suntem asa de ocupați cu altele. Maine facem bradul ca Irinuca nu mai are răbdare.
    Îmi place cum a ieșit masa, foarte chic:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti trimit cu drag :) Spor la impodobit bradul! Si mie imi place cum a iesit masa :)

      Ștergere