joi, 19 decembrie 2019

Meniu de sarbatoare


Pana la Craciun a mai ramas destul de putin timp si parca mi s-a facut pofta de toata acele bunatati de sarbatoare :D
Mai avem putina rabdare, o sa ni se para totul si mai gustos.

O sa am un meniu foarte obisnuit, poate chiar banal...dar dupa post si un ochi in tigaie ti se pare delicios :))) asa ca nu-mi fac griji.
In primul rand o sa fac o supa de pui cu taitei. Am primit de la tara carne de pui crescut la curte, am pastrat-o la congelator special pentru Craciun, sper sa-mi iasa o supa de pui delicioasa si foarte aromata :) 

___________

Salata beof, o fac fara carne, noua  asa ne place, si o amestec cu maioneza inainte sa o pun la  masa.
____________

Friptura de porc, o sa pun carnea la macerat din timp, ca sa fie mai aromata si mai suculenta.
__________________
Cozonac, in fiecare an incerc cate o reteta noua, inca nu am gasit-o pe a mea :) Anul acesta o sa fac la fel :)))
_______________

Tort smantanel (cu visine). E un desert cu crema de smantanta, racoros. Imi place acest desert pentru ca foile pot sa le fac cu cateva zile inainte, astfel in cat sa nu ma aglomerez in ajunul Craciunului.
______________________________

Uitasem....o sa organizez si un platou cu branzeturi, masline legume si verdeata.

In linii mari acestea vor fi bucatele pentru masa noastra de Craciun :) 

Sper sa-mi iasa totul gustos si furmos!

5 comentarii: